Глава 29

873 123 6
                                    

Марк застана до него и сложи ръка на рамото му.

- Добре ли си? - попита притеснено, виждайки как търка челото си.

- Добре ли съм според теб? - заяде се той.

- Престани да се дразниш - високото момче се намръщи и се наведе, за да вземе въпросния предмет.

- Какво е? - Хюк надникна в ръката му, все още разтривайки удареното.

- Магнит - установи Минхюнг и го обърна на другата страна, където имаше листче. - Май пише нещо.

- Така ли, гений? Изобщо не видях - Хюк извъртя очи, но изпъшка, тъй като другия го сръчка с лакът.

- "Нощен клуб" - прочете по-големия. - Какво?

- Дай да видя - той го изтръгна от ръцете му и го огледа по-добре. - Наистина пише това.

- И какво значи?

- Ами явно е решило, че нямаме нужда от упътване - изтъкна раздразнено Хечан и се обърна към хладилника, лепвайки магнита там.

- Няма да откажа едни инструкции как да разгадая И Донгхюк - подметна Марк и излезе от кухнята.

- Какво?! - възкликна Хюк зад него, но не получи отговор.

Този тип щеше да го побърка тотално. Така му се искаше да го удуши...

***

Навън времето беше мрачно и намерението на Хюк да излезе да си купи нещо за ядене съвсем се стопи. Мързела го налегна изцяло и вече не му се мърдаше от дивана.

Минхюнг не даваше никакви признаци, че ще се захване да направи нещо за ядене, която да е различно от гадните му здравословни произведения.

Правеше го нарочно и Донгхюк беше сигурен в това.

Накрая не можа да издържи повече и стана, понеже беше прекалено гладен. Замисли се дали да не се обади на Ронджун, но знаеше, че той има планове със семейството си за днес и нямаше как.

Предаде се и въздъхна, отивайки към кухнята. Провери хладилника за пореден път - нямаше абсолютно нищо останало от последното готвене.

Порови се в шкафовете и си помисли, че щеше да стане много странно, ако Марк влезе точно в този момент.

Когато това не се случи, се успокои малко и откри пакет спагети. Опита да си спомни как ги приготвяше майка му и изкара една малка тенджера от долния шкаф.

Website for couples Where stories live. Discover now