Двете момчета пътуваха обратно към дома на Донгхюк и от време на време си говориха. Като се изключеха няколкото ожулвания по ръцете и коленете им, си прекараха чудесно и за тези няколко часа Нана наистина успя да го откъсне от мислите му.
- Е, ти спечели - заговори по-големия. - Има ли нещо, което искаш да направя?
- Ами - той отново се зачуди какво ли да бъде желанието му. - Все още не съм решил.
- Ще ми кажеш ли, щом го измислиш? - Джемин го погледна за кратко.
- Разбира се. Няма да пропусна - обеща Хюк и се усмихна широко.
- Харесва ми да виждам усмивката ти - призна розовокосия изведнъж, с което го сепна.
- Какво?
- Красива е - добави Джемин, но този път не го погледна.
- Ами... Благодаря - смути се той и извърна глава встрани. Бузите му се затоплиха, защо реагира така?
Джемин копнееше пътят да няма край, за да може да остане с него завинаги в тази кола, но това бе само илюзия и скоро пристигнаха. Нана го изпрати до вратата на къщата и преди по-малкия да влезе, се обърна към него.
- Благодаря ти за днес - каза Хюк и се усмихна мило.
- За теб винаги.
- Благодаря и че не ме питаш нищо.
Джемин щеше да се направи, че не разбира, но се отказа и кимна.
- Когато искаш, ще дойдеш да поговорим.
Донгхюк го прегърна през врата и се надигна леко на пръсти.
- Благодаря, че си до мен - пророни той и се притисна към тялото му.
По-големият се молеше единствено той да не долови ускореното биене на сърцето му. Нана уви ръце около кръста му и затвори очи, вдъхвайки от аромата му. След минута се отделиха и Джемин му се усмихна, искайки да прикрие чувствата си.
- Ще влизам - обади се Хечан. - Ти също се прибирай. Става късно.
- Добре, мамо - подкачи го той, карайки го да се засмее.
- Хайде, до скоро.
Високото момче му помаха и щом Хюк се скри вътре, изпусна задържалия се въздух в дробовете му. Ставаше все по-трудно да се сдържа и знаеше, че щеше да дойде момент, в който ще допусне грешка. Не биваше да го прави, трябваше само да го наблюдава отстрани и се залъгваше, че му е достатъчно, но вече не беше така. Желаеше да бъде с него по всякакъв начин и се мразеше за това. Беше на ясно, че Донгхюк няма да му позволи, но въпреки това... Мамка му. Обърна се и се върна до колата, влезе вътре и потегли.
YOU ARE READING
Website for couples
AléatoireДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?