- Имате късмет - каза лекаря, когато с Джемин останаха насаме.
- Какво искате да кажете?
- Веднага изследвахме веществото, което беше в системата - поде мъжа сериозно. - Оказа се разтвор със стрихнин.
- Какво значи това?
- Стрихнинът е отрова и има наистина се болезнени ефекти. Атакува направо нервната система и предизвиква гърчове на мускулите в тялото. Смъртта настъпва 2 до 3 часа след поглъщането на веществото и обикновено причината е асфикция, причинена от парализата на респираторните пътища, но може да е и вследствие на изтощението от неконтролируемите конвулсии на тялото. Общо взето, ако не бяхте съобщили на време, щеше да се случи необратимото. За щастие, нервната система е незасегната и пациента ще се възстанови напълно до няколко дни.
Джемин стисна ръцете си в юмруци.
- Не се тревожете - заговори отново доктора и сложи ръка на рамото му. - Случилото се е недопустимо. Ще разбера кой го е направил и ще си получи заслуженото.
- Благодаря Ви.
Малко по-късно Марк още не се бе върнал и Джемин влезе в стаята на по-малкия. Донгхюк спеше спокойно, явно изцяло спокоен. Нана предпочете да не му казва какво се е случило, за да не създава излишна паника и това му изглеждаше като правилното решение. Трябваше да го махне от тук. Дори в болницата не беше безопасно вече. Може би трябваше да го отведе при Джой, тя бе също такъв специалист като тези тук.
Мамка му, стрихнин...
***
- Джони ли те прати?! - изсъска Марк срещу жената, стискайки я за гърлото. Явно вече й идваше в повече, защото едва си поемаше дъх. - Отговаряй!- Д-да... - Краката й почти не докосваха земята и бе впила ноктите си в силната му ръка.
- Кажи на Джони, че всичко приключва - предупреди Марк. - Ако не спре, хората му ще почнат да умират един по един. Ясен ли съм?!
Бяха на няколко преки от болницата и вече бе късно, нямаше кой да я спаси.
- Бъди благодарна, че те пускам - той присви очи. - Но другия път няма да ти се размине.
Жената кимна, колкото можеше и чернокосият я освободи. Тя се свлече на земята, кашляйки в опит да диша нормално и Марк отстъпи наколко крачки.
YOU ARE READING
Website for couples
AléatoireДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?