Глава 26

884 119 31
                                    

- Той е ужасен! - извика Донгхюк и се тръшна на леглото. - Не мога да го понасям!

- За какво говориш? - Ронджун се обърна към него въпросително.

Дошъл преди едва пет минути, тъмнокосия не спираше да се оплаква, но Джун не му разбираше и думичка.

- За задника ти - той се намръщи иронично. - Как да понасям нещо толкова плоско?

- Майната ти - озъби му се дребното момче. - Остави задника ми на мира.

- Че аз не съм го хванал. - Хюк се изправи до седнало положение и кръстоса крака, слагайки една от възглавниците му в скута си. - За разлика от Джено.

- Какво?

- А, нищо - Хечан се усмихна невинно.

- Повтори, повтори.

- Не се прави, че не ти е пипал задника - той сви рамене, сякаш не беше нещо особено.

- Всъщност не е.

- Да, добре. А аз понасям Марк и двамата се разбираме идеално. Кого лъжеш изобщо?

- Донгхюк! Кълна се, че Джено не ми е пипал задника.

- Да, прекалено е срамежлив, за да го направи - познатия глас на брат му се чу и Ронджун целия почервеня. - Здрасти, Хюк.

- Здравей, хьонг - той му помаха.

- Какво правиш тук? - Джун се прокашля нервно.

- Дойдох да ти кажа, че мама излезе по спешност - обясни Дойонг.

- Добре, и какво?

- Твой ред е да готвиш.

Ронджун извъртя очи с досада.

- Добре, но ще е по-късно.

- Наистина ли Джено не му е пипал задника? - обади се Хюк и погледна към по-големия.

- Мога да потвърдя - кимна Дойонг.

- Хьонг, махай се!

Русокосият отиде до вратата и го избута със сила, затваряйки под носа му.

- Ти мразиш ли ме бе?! - развика се той на приятеля си, който само избухна в смях.

Преди три дни изтече месеца, който бе като изпитателен срок. Вече можеха да кажат на близките си за въпросния глупав брак, но Донгхюк сподели само с Ронджун, тъй като нямаше желание родителите му да знаят. Колкото и да го обичаха, беше на ясно, че щяха да са против. Баща му никога не бе одобрявал еднополовите връзки и само щеше да направи проблем.

Website for couples Where stories live. Discover now