Марк внимателно положи дребното момче в леглото си. Двамата някак успяха да се доберат до бунгалото, препъвайки се в мрака. Чернокосият не искаше да се отделя от сладките му устни и продължаваше да го целува все така жадно, но и сладко. Донгхюк бе обвил ръце около врата му, отдавайки се напълно на момента.
Минхюнг се намести по-добре върху него, задълбочавайки целувката. Облиза долната му устна и другия веднага му даде вход. Цялото му тяло настръхна, щом Хюк изстена тихо при сблъсъка на езиците им. Започнаха игра за надмощие, а по-малкия се наслаждваше на близостта на любимия си. Езиците им се увиваха един около друг, карайки ги да се задъхат.
Донгхюк прокара страстно пръсти през косата му, стисвайки я леко. Марк ловко движеше главата си, сменяйки посоките. Изпиваше дъха му, печелеше си тихи въздишки и всичко това го подлудяваше, караше го да иска още.
Хюк не беше много сигурен за това, което предстоеше, но тялото му мислеше вместо него. То копнееше за ласките на по-големия, за докосването на дългите му пръсти, на топлите му длани, за целувките, изгарящи кожата му навсякъде. Сърцето му също заслепяваше трезвата му преценка, искаше си своето и щеше да го получи без да пита за чуждо мнение.
Да, Хечан се страхуваше, но сякаш сега нищо друго нямаше значение. Бяха само двамата, тук и сега, в този миг и щяха да станат едно цяло. После щеше да мисли за последиците, щеше да реши какво да прави, но за момента искаше единствено да му се отдаде.
Изпъшка, когато Марк пъхна ръката си под блузата му и го погали на голо. Оскуба го малко по-силно и чернокосия изстена гърлено срещу него. Целуваха се така, сякаш света щеше да свърши всеки момент. Страстта, желанието, нетърпението и очакването за предстоящото обзе телата и съзнанията и на двамата.
Марк се отдели, щом остана доволен от постигнатото и зарови лице във врата му. Започна да поставя пеперудени целувки там, а дребното момче изви шията си назад, давайки му повече достъп. При всеки досег на устните му с чувствителната кожа на Хюк, по-малкия издаваше звук, който просто галеше ушите му.
Високото момче си хареса едно място малко под ключицата му и го облиза, след което засмука силно. Хюк ахна изненадано, не очаквайки подобно действие и гърба му се изви в дъга, сякаш искаше да притисне гърдите си към него.
YOU ARE READING
Website for couples
RandomДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?