Глава 34

1.1K 132 26
                                    

Хюк несъзнателно притисна главата на високото момче към врата си, искайки да го усети по-ясно. Затвори очи и се постара да попие всяка една подробност от този миг.

Съзнанието му беше замъглено, но въпреки това можеше да мисли разумно върху нещата. Нима наистина щеше да му позволи? Нима щеше да му даде първия си път?

- Напрегнат си - отбеляза Марк, отделил се за миг от него и го погледна с топлите си очи.

- Съжалявам.

- Кажи ми, ако искаш да спра.

- Престани с това - той обърна глава встрани, прекалено засрамен да срещне погледа му.

- Просто имам чувството, че не го искаш.

Думите на Хюк заседнаха в гърлото му. Какво се очакваше да му каже?

Сграбчи го за ръката, тъй като Марк имаше намерение да се изправи.

- Искам го - заяви твърдо той.

В стаята беше тъмно, но можеше да види похотта в очите му. Бяха толкова блестящи, истински, сякаш го желаеха повече от всичко.

Марк кимна и се надвеси отново над него, сливайки устните им. Този път целувката беше различна. Донгхюк усети нещо много повече от дивото удоволствие, което имаше преди малко. Чернокосият вложи нежност, загриженост, може би дори любов. Накара го да настръхне целия само с това докосване и не му се мислеше какво ще е, ако продължат нататък.

Постепенно, без дори да разбере, по-големия раздалечи краката му и се намести между тях. Хюк изстена тихо, усещайки го да се търка в пакета му и стисна чаршафа под себе си.

И после реши.

Щеше да спре да мисли. Без повече съмнения, без повече анализи. Щеше да се впусне в това с главата напред и да му позволи да го направи. Щеше да рискува.

Като пълен глупак.

- Хюк - почти изпъшка Марк, оставяйки го да си поеме дъх.

- М? - едва успя да каже той, дишайки с последни сили.

- Преди да го направим, нека се разберем нещо.

Сърцето на Хечан заби лудо, когато той изрече това. Нещо му подсказваше, че няма да е добро.

- Какво?

- Без чувства.

Силно разочарование удари Донгхюк като мокър парцал. Стомахът му се сви. Но нали той по-рано каза, че... Нали той също го...

Website for couples Where stories live. Discover now