- Другите няма ли да дойдат? - попита Дже, продължавайки да се разтяга навсякъде из залата.
- Сиченг би трябвало всеки момент да пристигне - каза Тейонг и опъна единия си крак назад.
- Както винаги, ужасно точен - включи се Тен, пълен със сарказъм.
- Каза, че имал някаква работа с майка си - Тейонг сви рамене и погледна към Донгхюк, който зяпаше в телефона си. - Хюки, успя ли да се свържеш с Ронджун?
Дребното момче поклати отрицателно глава.
- Сто пъти сигурно му звънях, няма го. Ако разбера, че ме игнорира, ще му еб...
Джехьон звучно се прокашля, цензурирайки думите му.
- Предлагам да започнем, а? - намеси се той с усмивка. - Другите ще си дойдат в последствие.
Останалите кимнаха в знак на съгласие и Хюк се изправи, тъй като до сега седеше на пода. Не му трябваше кой знае каква загрявка, затова просто отиде да пусне музиката.
***
Навън вече се стъмваше, когато тренировката свърши. Всички бяха доста изморени и едва дишаха, изчаквайки за момент да си поемат дъх. Сиченг дойде малко след като те започнаха, но Ронджун така и не се вясна, което още повече притесни Хюк.- Чао, Хюки - Тейонг му метна, докато вървеше към вратата, следван от Тен, който от своя страна изобщо не го погледна.
- До утре - отвърна Донгхюк, оправяйки нещата в раницата си.
- Джехьон, идваш ли? - Тен се спря на прага и се обърна към него.
- Не, още не съм готов.
- Беше ми приятно, задници, ще се видим утре - вметна Сичен, тъкмо минавайки покрай дребното момче до вратата.
Хечан само се подсмихна, но не каза нищо.
- Да те изчакам ли? - попита Тен след това.
- Не, спокойно. Тръгвай - Дже му отправи мила усмивка.
Читафон кимна и излезе, а Джехьон се приближи към по-малкото момче.
- Не сме те виждали напоследък - отбеляза той, рошейки косата си с хавлията.
- Да, съжалявам. Имах малко... задачи.
- Какви? Нещо лошо ли е?
- Не, спокойно. Всичко е наред.
YOU ARE READING
Website for couples
De TodoДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?