Никой от двамата не знаеше колко време бе минало, но желанието нарастваше с всяка секунда. Марк настоятелно поглъщаше устните му и не му оставяше дори капка въздух.
Постепенно Хюк съвсем се отпусна и сложи ръце на кръста му, търсейки близостта му. Чернокосият без да се колебае го притисна плътно към стената, а звуците на наслада, които Хечан издаваше, просто го побъркваха.
Вече не можеха да дишат и се видяха принудени да се отделят. Марк с огромно разочарование се дръпна от устните му и отвори очи, за да се убеди, че това е истина. Дишаше тежко не заради липсата на въздух, а заради момчето пред него. Изкарваше го от контрол, правеше неподозирани неща и без да осъзнава си играеше с фантазията му.
- Защо го направи? - попита Хюк, забил поглед в земята засрамено.
- Защото и аз те харесвам - призна Марк.
Сърцето на дребното момче заби наистина бързо и то имаше чувството, че ще излети навън.
Донгхюк погледна нагоре към него и милата му усмивка го накара да му се довери. Чернокосият погали лицето му нежно, при което целия настръхна.- Искаш ли да се приберем? - заговори Марк тихо, допирайки чело в неговото.
Хечан кимна несигурно, а лицето му се зачерви.
- Ще се върна да кажа на Ронджун - каза той и високото момче се съгласи, пускайки го да влезе обратно в клуба.
И какво? Защо му предложи да се приберат? Какво щеше да направи? Мамка му, не трябваше да му признава чувствата си така...
Донгхюк едва се добра до приятеля си и му каза, че ще го оставят сам. Ронджун не беше много доволен от този факт, но кимна и му направи знак да се маха. Докато вървеше към изхода, Хюк се опитваше да осмисли случилото се преди малко.
Марк го целуна. Каза му, че го харесва. Това беше някаква лудост, нали? Сигурно пияното му съзнание му правеше номера.
Отново бе загубил мяра, но последните събития просто го бяха изцедили и имаше нужда да изпусне парата.
Със залитане излезе от клуба и бе хванат от Марк преди да се строполи на цимента.
- Внимавай - по-големия измърмори и го изправи на крака, помагайки му да върви.
***
Едва успели да влязат в апартамента, двамата вече изяждаха устните си. Марк затвори с крак входната врата и го допря в стената, целувайки го страстно и с голямо желание.
YOU ARE READING
Website for couples
RandomДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?