На сутринта Донгхюк не можеше да си избие случилото се от главата. Не можеше и да осъзнае защо е толкова слаб около Марк. Мамка му, наистина беше жалък. Само една ласка от негова страна и се разтапяше като шоколад.
Докато си правеше сандвич, се наложи да си вземе шунката от хладилника. Погледа му попадна на онзи магнит и там все още пишеше 'фитнес'.
- И днес ли?! - простена той отчаяно.
Нямаше да издържи още един ден от тези гадни тренировки, но нямаше да си криви душата, искаше да види онова момче още веднъж. А и Джемин му бе обещал изненада, така че трябваше да си я поиска.
- Добро утро - поздрави Марк и дълбокия му глас стресна потъналото в мисли момче.
- Д-добро - Хюк се осъзна и този път отвори хладилника, вадейки си нужното.
- Пак си ме изпреварил - отбеляза по-големия и отиде при него, прегръщайки го в гръб.
- Ами, да - той кимна, вцепенявайки се, - просто се събудих.
- Ясно.
Марк го притисна към себе си и зарови нос в сгъвката на врата му, вдъхвайки дълбоко.
- Какво правиш? - попита Донгхюк, леко смутен.
- Нищо, радвам ти се.
- Какво?
- Защо се усмихваше така преди малко? - Марк смени темата.
- За нищо - излъга Хечан и се изчерви.
- Не изглеждаше като нищо.
- Наистина! - настоя той.
Чернокосият се направи на замислен, но се примири.
- Добре, ще ти повярвам.
Марк го обърна леко към себе си и го целуна сладко, но дребното момче почти веднага го избута.
- Какво има? - обърка се високия.
- Иди си измий зъбите - Хюк му се ухили насреща и се измъкна от хватката му, а Марк дъхна в шепата си, за да се увери, че наистина има гаден дъх.
***
Марк едва се владееше. Двамата отново бяха във фитнеса, също толкова рано, колкото и вчера. Изненада се, че и днес бележката беше да отидат в залата, но нямаше против. Донгхюк изглеждаше очарователен при всяко свое оплакване и мърморене.
Обаче не можеше да понася това колко много си позволяваше Джемин. Правеше същото като вчера и най-безсрамно го пипаше по тялото.
YOU ARE READING
Website for couples
De TodoДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?