Глава 56

898 131 10
                                    

- Сигурен ли си, че ти няма нищо? - попита притеснено Джехьон, понеже той не обелваше и дума, а това бе необичайно.

Хюк го погледна, излизайки от мислите си и се усмихна леко.

- Да, добре съм. Не се тревожи.

Дже го заведе в някакво кафене, което наистина се оказа близо до университета. Вътре бе приятно и топло, докато навън имаше големи признаци, че ще вали здраво. Стените бяха в цвят горчица, красиви полилеи се спускаха от тавана, масите не бяха нагъчкани и бе уютно. Чудесно място за малко да избягаш.

Двамата си говориха за случайни неща и Донгхюк постепенно забрави за тревогите си. Не искаше да мисли за Марк точно сега, когато потъваше в компанията на приятеля си. Може би трябваше по-често да се виждат.

След това излязоха отново навън и се чу силен тътен в далечината.

- Да побързаме - подкани Джехьон. - Ще завали скоро.

Хюк се съгласи и двамата се отправиха обратно към университета. Успешно стигнаха и миг след като се скриха в партера, навън заваля.

- Мамка му, беше на косъм - изкоментира дребното момче, а Дже просто кимна.

- Имахме късмет. Хайде, другите сигурно са в залата.

Заедно тръгнаха към залата за танци и не след дълго бяха там. Останаха изненадани, когато видяха, че няма никой друг.

- Къде са другите? - намръщи се Хечан, оглеждайки се.

- Нямам идея.

- Впрочем, Ронджун и днес няма да дойде - вметна той.

- Станало ли е нещо?

- Не, просто идиота е ял шоколад и сега е в болницата.

Джехьон не можа да скрие изненадата си.

- Защо не каза по-рано?! - ахна той.

- И какво, ако бях казал?

- Щяхме да идем да го видим. Добре ли е? Сериозно ли е?

- Този път не е толкова зле, поне не повръща.

- Прекалено много информация - засмя се леко Дже.

- А и той сега си има компания - допълни Хюк и събу обувките си, заменяйки ги с тези за тренировка.

- Е, щом не е толкова сериозно, предполагам, ще се оправи бързо.

Тъмнокосият се съгласи и започнаха да се разтягат. Предстоеше състезание и трябваше да тренират като луди, а Хюк приемаше нещата доста сериозно. Не можеше да си позволи да се отнася небрежно с това, тъй като наистина обичаше хобито си.

Website for couples Where stories live. Discover now