Глава 50

914 138 7
                                    

Без да се обяснява много, Минхюнг го изчака да се преоблече и го отведе от залата. Игнорира Солар, която искаше само да го изпрати и с големи крачки се отправи към изхода.

- Ей, какво ти става?! - сопна се Хюк, понеже той стискаше ръката му твърде силно.

- Върви и мълчи.

- Марк! Пусни ме!

Той не го послуша и устремено продължи напред. Не можеше да си обясни защо е толкова ядосан, но определено не му хареса Хюк да е в нечии чужди ръце.

- Защо се ядоса така? - попита Хечан, примирил се, че няма да бъде освободен.

Чернокосият забави леко ход и не след дълго спря. Избегна погледа му и вместо това преплете пръстите им, изненадвайки го.

Донгхюк усещаше, че той е наистина гневен и не смееше да каже нещо повече. Само го гледаше с очакване, чакайки отговор.

След секунда Марк пристъпи към него и със свободната си ръка го хвана за тила, сливайки устните им. Дребното момче не се противи, но този път целувката беше различна. Марк нямаше за цел да го накара да се чувства добре, а да му покаже чий е. Хюк долови властното му поведение и колко собственически беше настроен.

Чернокосият го пусна, оставяйки го да си поеме дъх и смъкна ръка надолу към кръста му. Дръпна го към тялото си, при което той затаи дъх и срещна очите му.

- Ти си мой, Донгхюк - каза той срещу него и дъха му го опари. - Не го забравяй.

Нещо в гласа му увери по-малкия, че е повече от сериозен. Нямаше друг избор и кимна, не искаше да казва каквото и да било.

Само че думите на Марк накараха сърцето му да бие по-бързо от всякога.

***

По-късно Минхюнг излезе, казвайки, че има работа. Хечан не смяташе да го разпитва и се захвана да разтреби малко в стаите. Оправи леглото, тъй като сутринта се противи, изми останалите в мивката чинии и след това се върна в хола, сядайки на дивана.

Не искаше да потъва в мисли за онзи глупак, затова си пусна телевизора и се спря на някакъв блудкав филм. Бе толкова предвидимо какво ще стане, че просто нямаше на къде. Момчето го гледаше с досада, но изведнъж стомаха му се сви, когато дадоха сцена с целувка. Спомни как по-рано Марк го бе целунал на улицата без грам срам, а после и какво му бе казал.

Website for couples Where stories live. Discover now