Двете момчета благодариха на жената, която водеше курса и си платиха, сетне излязоха от сградата.
- Няма ли да хвърлиш това? - попита Хюк и свъси вежди. Съпругът му държеше рисунката на смешния трол и сякаш не искаше да се отърве от нея.
- Защо да я хвърлям? - той отново я огледа. - Виж колко съм хубав. Дори ще я сложа на хладилника.
- Не ми се подигравай - Хечан го изгледа злобно.
- Не съм си го и помислял.
Дребното момче го бутна закачливо по рамото и двамата се засмяха.
- Още е рано - каза след това то. - Какво ще кажеш да се разходим?
- А колата?
- Ще сме наблизо и ще дойдем да я вземем после. М?
- Добре, щом искаш. Да вървим.
Донгхюк се усмихна широко и двамата се помотаха из квартала. По едно време Марк се учуди, когато той хвана ръката му.
- Какво? - Хюк нацупи устни напред. - Защо си толкова изненадан?
- Мислех, че не искаш да се държим за ръце, когато сме навън.
- Искам - той сведе глава. - А и тук не познаваме никого.
- И все пак...
Донгхюк спря и застана пред него, поглеждайки го в очите.
- Съжалявам, че съм те накарал да мислиш така. Просто... Знаеш, че не искам родителите ми да разбират.
- Нито приятелите ти - добави Марк.
- Да, но... Не искам и ти да се чувстваш зле.
По-големият преплете пръстите им.
- Няма значение - увери го той. - Ако ти си доволен, все тая.
Хюк се усмихна мило и се огледа, сетне се надигна на пръсти и постави малка целувка на устните му.
- Харесва ми, когато си толкова спонтанен - отбеляза Марк, с което го засрами.
- Млъквай.
Те отново тръгнаха и си говориха за случайни неща. Навън вече се бе стъмнило, но това не им пречеше. Разхождаха се с хванати ръце, въпреки заобикалящите ги хора.
През този половин час Хюк се чувстваше повече от добре. Никога не му се бе случвало да е толкова спокоен и непринуден, говореше без да може да спре и смехът им се чуваше из цялата улица. Беше хубаво. Наистина приятно.
YOU ARE READING
Website for couples
AléatoireДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?