След разговора с треньора, Донгхюк трябаше да се върне за репетицията с групата. Никак не му се нравеше, че ще гледа противното лице на Тен два часа, но нямаше какво да направи. Бе пропуснал вчера и сега се налагаше да навакса.
Стигна пред университета, който вече се изпразваше от студентите, тъй като лекциите им бяха свършили. Видя момчетата точно пред входа, които тъкмо се канеха да влизат.
- Я вижте кой реши да се появи - изкоментира Тен, който явно го бе забелязал.
Донгхюк реши да го игнорира и отиде при тях, поздравяйки всички без него.
- Реши да се вяснеш, а? - не спря той.
- Какво искаш? - Хюк въздъхна и го погледна раздразнено.
- Нищо, изглежда, си се сетил, че скоро имаме състезание. - Тен скръсти ръце пред гърдите си.
- Не съм го забравял.
- Ето ви! - възкликна познат глас и останалите се обърнаха по посока на звука. Ронджун се присъедини към тях, дишайки тежко. - Съжалявам, че закъснях.
- Няма нищо - Тейонг му се усмихна, а Сиченг го удари приятелски по рамото.
- Какво става? - Джун усети събралото се напрежение и погледна въпросително към другите.
Джехьон наблюдаваше другите двама, които не спираха да стрелят с невидими лазери помежду си, а изражението му беше по-сериозно от обикновено.
- Не знам - Сиченг му отговори.
- Обичайното - Тейонг също се намеси. - Тен го дразни.
Ронджун извъртя очи и се намръщи.
- Да влизаме, а? - предложи Джун. - Какво ще кажете?
- Аз съм за - обади се Хюк и отдели поглед от ниското зло срещу себе си.
- Хайде тогава - подкани Те и докосна Джехьон за лакътя, привличайки вниманието му. - Тук ли ще стоиш?
- Не, идвам.
Момчетата се отправиха към входа, но Тен явно нямаше намерение да се спре.
- Разбира се, каквото каже господин Върнат нос, това ще стане - каза той подигравателно.
- Тен, стига - скара му се Тейонг.
- И защо? Да не би да наранявам егото му?
Донгхюк се спря и все още с гръб към него стисна ръцете си в юмруци. Ронджун видя това и сложи ръка на гърба му.
YOU ARE READING
Website for couples
LosoweДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?