Момчетата наблюдаваха с недоумение Ронджун, който обясняваше на Харви нещо много енергично.
- Какво му става? - попита Сиченг, мръщейки се.
- Идея си нямам - отвърна Тейонг.
Донгхюк също не разбираше. Какво беше това внимание, което Ронджун отделяше на новото момче?
Обаче Харви също не изглеждаше така, сякаш му е неприятно. Не знаеше дали Джун го осъзнава, но русото момче до него го гледаше много особено.
Бяха минали два дни, откакто той е тук и от тогава Ронджун почти не ги поглеждаше, давайки на Харви всичкото си време. Донгхюк си мислеше дали Джено знае за това и дали ще остане доволен.
- Не смятате ли, че трябва да репетираме? - обади се Джехьон, който се разпъваше в единия край на залата.
- По принцип трябва - съгласи се Те.
- Ако онези спрат да си гукат като влюбени гълъбчета, няма да е лошо - подметна Сиченг и се изправи от пода.
Хюк също щеше да каже някой остроумен коментар, но телефона му извибрира в джоба. Зарадва се, когато видя съобщение от Марк. Дори не разбра, че се бе отнесъл, докато Тейонг не го повика:
- Хюк, идваш ли?
Той бързо вдигна глава и заключи телефона преди да успее да прочете следващото съобщение.
- Да.
Отново изиграха цялата хореография и по някаква причина Донгхюк се притесни, щом наближи частта му с Дже. Бяха измислили накрая да има целувка, понеже така щеше да е по-ефектно, но не смяташе да го прави по време на репетицията. Джехьон, от своя страна, също не даваше признаци, че се интересува чак толкова много от него и това го успокояваше.
Следвайки такта на музиката, останалите се отдръпнаха от центъра и оставиха място за тях. Хюк обожаваше тази част, беше толкова чувствена, страстна. Последните пъти неволно си представяше, че танцува с Марк и това го караше да се раздава още повече. Сякаш той беше срещу него, сякаш той го докосваше така интимно, той го отблъскваше и привличаше, карайки сърцето му да бие бързо.
Изгубен в мислите за Марк, дори не усети кога танцът приключи и се озова в обятията на Дже. Бяха толкова близо един до друг, че можеше ясно да почувства горещия дъх на другия, който се удряше в лицето му.
YOU ARE READING
Website for couples
De TodoДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?