Марк седеше в единия край на дивана, а по-малкото момче бе положило глава в скута му, затворило очи.
- Спи ли ти се? - попита чернокосия тихо, галейки косата му.
- Мхм - отвърна Хюк сънено и се намести по-добре.
- Искаш ли да си легнеш?
- Тук ми е добре.
Думите му зарадваха Марк и той не можеше да го отрече. Продължи да прокарва пръсти през меките кичури, вглеждайки се в спокойното му лице. Донгхюк беше красив. Наистина много красив. Целунатата от слънцето кожа, сладките бенки, леко издължените очи, сърцевидните устни, които изглеждаха толкова апетитни... Марк смело твърдеше, че не познаваше по-красив човек от него.
От случката по-рано двамата не си бяха казали почти нищо. Когато страстта малко отшумя и се успокоиха, Хюк изненадващо го бе избутал в края на дивана, само за да легне в скута му. Объркваше го. В един момент го мразеше, след това се нуждаеше от компанията му... Не знаеше какво да си мисли.
- Как са ръцете ти? - Марк реши да наруши мълчанието.
- М? - той отвори очи бавно и го погледна.
- Нали се беше изгорил - напомни по-големия.
Хюк се замисли и огледа ръцете си. Вече бе махнал онези лепенки, но на места още бе зачервено.
- Добре са, предполагам. Благодаря, че се погрижи за това.
- Разбира се.
Марк го учуди като хвана едната му ръка нежно и я повдигна към устните си. Хюк се смути заради това, но не се дръпна, търсейки някакъв скрит мотив в очите му.
- Извинявай за това сутринта - каза чернокосия.
- Не ми напомняй - изпуфтя Хечан. - Тотално развали момента.
- Така ли?
- Така.
- Нека да го оправим тогава.
Преди да успее да попита какво има предвид, Марк се наведе и сля устните им в бурна целувка. Тъмнокосият на мига му отвърна, а онова чувство от по-рано се върна. Размекна се в ръцете му и измърка тихо, щом той вкара език в устата му.
Марк облизваше всяко кътче там, погъделичка небцето му и го накара да трепери. Преплете пръстите им, изпивайки жадно въздуха му.
Все повече му харесваше това. Вкуса му, мекотата му, допира му... Ставаше зависим от Хюк малко по малко.
YOU ARE READING
Website for couples
De TodoДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?