- Защо, по дяволите, сме будни толкова рано?! - изсъска Хюк на следващата сутрин, едва държеше очите си отворени.
- Хубаво е да се тренира сутрин - отбеляза Марк, който изглеждаше някак странно енергичен.
- А ще е хубаво ли да ти навра бодрото настроение в задника? Дай ми от онези бисквити там - той посочи към кутията на плота.
Марк извъртя очи, но му ги подаде. Въпреки че се хранеше здравословно, не можеше да накара и Хюк да го прави, нито пък да го откаже от вредните навици.
- Ти гледай аз да не ти навра нещо на теб - закани се той, карайки го да повдигне вежда.
- И какво ще е? А? Или още не си измислил?
Марк се засмя тихо и се приближи, навеждайки се до неговото ниво. Хвана брадичката му с два пръста и обърна главата му към себе си.
- Това, което беше предния път.
Лицето на Хюк на мига пламна и той се задави с хапката си.
- Знаеш ли, може пък и да опитам тези бисквитки - чернокосият се престори на замислен и го целуна, което той не очакваше. Взе малкото останало лакомство от устата му и се подсмихна доволно в целувката, задълбочаквайки я още повече.
Хечан се опомни и започна да му отвръща, затваряйки очи. Дори толкова рано, Марк можеше да го накара да усети най-различни чувства.
Отделиха се запъхтяни и Марк мина с език по сладките му подпухнали устни.
- Не са лоши - изтъкна той. - Утре ще вземеш ли от тях?
- Задник - каза Хюк, засрамен до краен предел.
***
Половин час по-късно двамата вървяха към фитнес залата на две пресечки от блока.- Не стига, че ме събуди толкова рано, а и ме караш да ходя пеша - изхленчи Донгхюк на висок глас. - Ти си същински терминатор.
- Искаш да кажеш тероризатор.
- Същото.
Марк се усмихна на сладкото му изражение и забави крачка.
- Съжалявам, но няма нужда да паля колата за няколко метра.
- Има! - възрази Донгхюк. - Тялото ми още спи.
- Мозъка ти май и той не е в особено будно състояние.
- А бе ти...
YOU ARE READING
Website for couples
AcakДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?