- Слушам - Марк спря да се храни и остави вилицата си на масата.
- Тен ми каза нещо, преди да се сбием преди две седмици - той най-после го изрече. - Всъщност, точно това стана и причина за самия бой.
- Какво ти е казал?
- Каза ми, че съм дебел танцов некадърник с два леви крака.
Изражението на чернокосия коренно се промени. Вече не бе заинтригуван, а по-скоро ядосан.
- Защо ти е казал такова нещо?
- Той не ме харесва, постоянно го прави. Не знам защо този път се засегнах от това - той сведе поглед, не смеейки да го погледне.
- И си решил да взимаш думите му навътре?
- Не знам. Но не ме ли виждаш? Наистина съм дебел и това ми...
- Не е вярно - отсече твърдо Марк. - Не си дебел. Ти виждал ли си се в огледалото изобщо?
- Какво?
- Тялото ти е перфектно, Донгхюк. Не разбирам защо се връзваш на акъла на този комплексар.
- Просто... И аз не съм сигурен. - Хечан взе една салфетка и избърса ръцете си от соса. - Никога не съм се харесвал. Танците са единственото нещо, което ме карат да обичам себе си, там съм... истински. Може би, да чуя нещо такова нарани егото ми.
Минхюнг не знаеше какво да каже. Значи това бе причината той да се самонаказва така. Звучеше като нещо глупаво, но явно за него имаше голямо значение.
- Виж - поде той, - не си струва да се занимаваш с неудачници. Бъди с хора, които те карат да обичаш себе си. Например, аз наистина харесвам тялото ти.
- Така ли? - Хечан се изненада.
- Да. И преди да си си помислил нещо друго, не говоря от никаква сексуална точка, а напълно буквално. Имаш тяло, на което много биха завидели. Сигурно не си забелязал, но докато вървиш, има хора, които се обръщат да те гледат.
- Говориш глупости - измърмори той, но се изчерви.
- Казвам истината. Колкото и да не ми харесва факта, че заглеждат моят съпруг, не мога да ти забраня да бъдеш такъв. Така че, моля те, Хюк, храни се добре и не се ограничавай.
Донгхюк неочаквано получи подкрепа от него и нямаше думи, с които да изрази благодарността си. Усмихна се леко и кимна. Марк не би го излъгал, нали?
YOU ARE READING
Website for couples
RandomДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?