Ръцете на високото момче шареха навсякъде по тялото му, устните му оставяха горещи червени петна по кожата му, които туптяха нетърпимо.
Донгхюк отвори уста и издаде поредния жален столен, воден от желанието си да бъде докосван. Мамка му, какво му ставаше?
Виеше се на всички страни като змия, бе толкова побъркващо чувствителен, че нямаше на къде повече.
Дългите пръсти на Марк намериха мястото си от вътрешната част на бедрата му и тъмнокосият простена за пореден път.
Бе объркан, света се въртеше, съзнанието му бе на милиони километри от тук.
Опита да свие краката си, но другия не му позволи и се мушна между тях неканен. След това дори не разбра какво стана, а направо го усети в себе си. Усети как потъва в него, как се губи и как пъшка също така неудържимо.
- Марк! - изкрещя той и сложи ръце на гърба му, забивайки ноктите си в кожата му.
Тласък след тласък го изкарваше от реалността, водеше го някъде другаде и той нямаше нищо против. Плачеше и се молеше за още, звучеше далечно дори в собствените си уши.
Марк прошепна нещо в ухото му и това бе достатъчно, за да го докара до върха.
- Марк!
Донгхюк се събуди рязко и отвори очи, дишайки тежко. Изправи се до седнало положение и си каза да се успокои. Какво беше това? Мокър сън? Никога не бе имал такъв и бе объркан.
Целият бе потен и сякаш тялото му трепереше. Забеляза, че прозореца бе леко отворен и откри източника на тази хладина.
След като възстанови дишането си, погледна към мястото до себе си и видя Марк, който спеше спокойно. Въздъхна и светна лампата на нощното шкафче. Изчака още малко, но този сън не му излизаше от главата.
Сложи ръце в скута си, но установи, че има проблем. Надигна завивката и затаи дъх, когато видя издутината в долнището на пижамата си. Проклятие. Възбуди се заради сън? Просто така?
Плахо погледна към Марк, не му се искаше да го буди. Трябваше сам да се справи. Внимателно стана от леглото и с тихи стъпки излезе от стаята, насочвайки се към банята. Краката едва го държаха и затвори вратата след себе си, поемайки си дълбоко дъх.
YOU ARE READING
Website for couples
De TodoДонгхюк и Марк случайно попадат в сайт за запознанства, без да подозират един за друг. Дали ще изпълнят условието на сайта и до какво ще доведе това?