SMUTNE INFORMACJE *ZAWIESIŁA KSIĄŻKĘ* [MUSISZ TO ZOBACZYĆ]

110 11 12
                                    

Pw-JaszczurkaJulian

Nie chciałam tego robić, jednak wiedziałam, że muszę. Nie miałam innego wyboru. Postanowiłam, że zrobię to tego dnia, by mieć już to za sobą. Podniosłam telefon i sprawdziłam godzinę. Była 21.25. Odnalazłam, więc na swoim ekranie startowym aplikacje Wattpad i weszłam w nią. Szybko otworzyłam swoją książkę 'Miłość od pierwszego tańca~ Gimper i Natalia Głębocka' i kliknęłam w pole, na którym pisało nowy rozdział. Zaczęłam pisać jakąś historyjkę po czym przeszłam do sedna sprawy.

'Hejka to znowu ja!

W tym miejscu powinien pojawić się rozdział numer 87, jednak widzicie właśnie to.

Od razu rozwieje wasze wątpliwości, tytuł rozdziału nie jest clickbaitem.

TAK, ZAWIESZAM TĘ KSIĄŻKĘ.

Wiem, że się tego nie spodziewaliście, ale planuje to zrobić już od dawna. Jeśli chodzi o powód to musi wam wystarczyć wiadomość, że chodzi o coś prywatnego.

Możecie być źli na mnie, rozczarowani, bo liczyliście na normalny rozdział i zaskoczeni tym co teraz czytacie, jednak nie bądźcie smutni.

Zapewne wiele osób spyta 'Skoro zawieszasz, a nie kończysz książkę, to czy pojawią się jeszcze jakieś rozdziały?' i oczywiście z góry odpowiadam, że rozdziały wrócą. Następny rozdział pojawi się najpóźniej 30.07.2019, ale będę was informować na bieżąco.

A do tego czasu możecie czytać książkę sweetcloudie, czyli znane i kochane przez wszystkich I love your moves.

Jest też blameofnatalie, która ma swoje fanfiction o Tomku i Natalii, więc może też coś opublikuje w tym czasie.

Także zapraszam do książek dziewczyn. Jeśli dalej nie będzie wam to wystarczało to możecie się potorturować i przeczytać tę książkę od nowa. Robiąc to jeszcze raz, możecie znaleźć wiele nawiązań do przyszłości.

Ogólnie to do zobaczenia, czekajcie na mój powrót, bo będzie się działo🔥. A teraz możecie zgłaszać wszelkie zażalenia.

*To nie jest prank jakby ktoś pytał'

Potem dokończyłam historyjkę i poczułam się strasznie źle. Miałam wrażenie, że zawiodę tych wszystkich ludzi, którzy czekali na rozdział i nie dostali go. Decyzja była już jednak podjęta i nie można było jej zmienić. Postanowiłam jednak dać czytelnikom coś na pocieszenie.

Było to cudowne zdjęcie Tomka i Natalki

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Było to cudowne zdjęcie Tomka i Natalki. Jednak wiedziałam, że nie odkupi ono moich win. Liczyłam jednak, że może załagodzi wymiar kary.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hejka, tak jak pisałam wiadomość na górze, nie jest prankiem. Mogliście już zauważyć, że jest nawet wiadomość w opisie książki.

Dzisiaj rozdział się nie pojawi i nie będzie go przez następne dni. Jeśli chcecie wiedzieć, kiedy wrócę możecie mnie zaobserwować, bo gdy będę znała dokładną datę powrotu, to na 100% was o tym poinformuję w zakładce ogłoszenia.

Także nie wiem, co mogę wam jeszcze powiedzieć. Trzymajcie się jakoś, bezpiecznie spędzajcie czas
i cieszcie się wakacjami, póki one jeszcze trwają. To tyle, kocham was i cieszę się, że ze mną jesteście. Naprawdę jestem wam wdzięczna za wszystkie wiadomości, komentarze, głosy i odczyty ❤️❤️❤️. Do następnego rozdziału...

Miłość od pierwszego tańcaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz