// Rozdział napisany przez blameofnatalie , która uważa, że jest beznadziejny, także możecie napisać jej coś miłego w komentarzach, aby podbudować jej ego i duszę perfekcjonisty//
Pw-Tomek
Zdecydowałem się na zrobienie podwójnej espresso dla mnie i latte da dziewczyny. W drodze, już z przygotowanymi napojami, zahaczyła mnie mama Natalii.
- O, Tomku. Wraz z resztą rodziny idziemy na spektakl do teatru. Wrócimy pewnie po północy, więc nie musicie na nas czekać.
- Dobrze.
- Mam jeszcze prośbę. Przypilnujcie, by Wiktoria nie siedziała do późna, oglądając filmy. Zauważyliśmy, ze ostatnio zaczyna przesiadywać po nocach i robić sobie maratony seriali. Chcemy temu zapobiec, by nie chodziła w dzień zmęczona.
- Okej, przypilnujemy Wiki. - powiedziałem, uśmiechając się do kobiety.
- Dobrze, czas na nas. - odpowiedziała, odwzajemniając mój uśmiech.Po pożegnaniu, zdałem sobie sprawę, ze dom należy teraz do młodych pokoleń. Gdy miałem zamiar wejść na górę, napotkałem się na Natalkę z Wiktorią na rękach.
- A kogo my tu mamy? - powiedziałem i pocałowałem starszą dziewczynę w policzek.
- Młoda poprosiła mnie, abyśmy razem we trójkę obejrzeli film, a jak wiesz, tym oczkom nie da się nie ulec.
- Doskonale o tym wiem, codziennie ulegam oczom pewnej Głębockiej.Popatrzyliśmy sobie głęboko w oczy i praktycznie zapomnielibyśmy o Wiktorii, jednak po chwili opanowaliśmy się i poszliśmy do salonu. Usiedliśmy na kanapie i włączyliśmy film wybrany przez dziewczynkę.
W ciągu seansu moje zainteresowanie przeszło na Natalkę, która spokojnie oglądała wybór Wiktorii. Po godzinie zauważyłem, ze Wiktoria usnęła między nami. Porozumiewawczo spojrzałem na Natalkę i wziąłem dziewczynkę na ręce. Zaniosłem ja do jej łózka i przykryciem kołdrą. Gdy upewniłem się, ze młoda śpi, wróciłem do salonu. Zobaczyłem Natalię, która wyłączała telewizor. Podszedłem do niej i objąłem ją od tyłu.
- Idziemy spać? - wyszeptałem do jej ucha.
- A czy mnie tez tak ululasz? - zapytała, drocząc się.
- Da się zrobić - odpowiedziałem, po czym wziąłem ja na ręce.Skierowaliśmy się na górę do sypialni. Podczas podroży czule głaskałem włosy dziewczyny i szeptałem jej do ucha słowa jednej z naszych ulubionych piosenek.
How deep is your love, how deep is your love?
I really need to learn 'cause we're living in a world of fools
Breaking us down when they all should let us be
We belong to you and meWeszliśmy do najbliższego pokoju, gdzie delikatnie położyłem Natalkę na łóżku. Znalazłem się nad nią i złączyłem nasze usta. Subtelnie pieściłem jej wargi, międzyczasie zatracając swoje dłonie w jej włosach. Jej ręce jeździły po moich plecach, delikatnie znacząc ślady paznokciami. Z czasem oplotła swoje nogi wokół mojej talii i zaczęliśmy pogłębiać pocałunki.
Zaatakowałem jej szyję i zostawiłem na niej delikatne ślady. Natalia międzyczasie dobrała się do mojego paska od spodni. Jej słodkie pomrukiwania zachęcały mnie do dalszych pieszczot.
Zamierzałem zająć się bluzką dziewczyny, gdy nagle usłyszeliśmy głosy rodziców Natalki, którzy wchodzili po schodach. Po ich krokach wywnioskowałem, że zmierzają do sypialni. Popatrzyliśmy po sobie z dziewczyną i uświadomiliśmy sobie, jak źle wygląda sytuacja. Nie dość, ze mieli nas przyłapać w dość intymnej sytuacji, to jeszcze w ich sypialni. By uniknąć nieprzyjemności, jak najszybciej zeszliśmy z siebie i poprawiliśmy pościel. Usłyszawszy zbliżające się kroki, postanowiliśmy schować się pod łóżkiem.
CZYTASZ
Miłość od pierwszego tańca
FanficWe współpracy z @blameofnatalie, nie chcemy spotykać się z wami w sadach (nawet takich jabłkowych) i no lovki Okładka by @blameofnatalie