10. Fejezet

770 37 23
                                    

Itt is a meglepii! <3 :


§Sirius§(Ez lenne az!!)

Egy idő után már nem bírtam tovább szunyálni, hogy miért? Egész egyszerű, utálok aludni!

Mikor kinyitottam a szemeimet, rögtön kiderült, hogy csak én vagyok fent....Hát ez szuper!

A kupénkban mindenki csicsikált. A két csaj, akik hozzá csapódtak a társaságunkhoz, ők eddig egyfolytában húzták a lóbőrt. Erre amúgy, hogy a francba képesek? Már nem azért, csak fura, miután én kifejezetten, nem vagyok túl jó alvásban....

Féregfark az ablaknak dőlve hortyogott. Meg sem érezte, hogy egyfolytában koppan a feje a hideg üvegen. Ágas nyitott szájjal, és felhúzott térdeire támaszkodva szuszogott. Aztán pillantásom tovább siklott, és megállapodott Lizzien.

Olyan aranyos volt... Enyhén szeplős orcáján egy apró mosolyt véltem felfedezni... Valószínűleg ő álmodott is valamit, ellentétben velem, ugyanis én soha az életben nem voltam olyan jó alvó,....Mondjuk, ez ne lepjen meg senkit! Most is csak azért tudtam egy fél órára ellazulni, mert éreztem valakinek a jelenlétét, ami viszonylag megnyugtatott.

De most térjünk vissza Lizziehez... Hol is tartottam? Ja igen! Tehát... Nagyon imádni való volt, ahogy halkan szuszogott velem szemben. Ő még így is gyönyörű! A piros pulcsiján nem volt behúzva a cipzár, de látszólag nem fázott. A szája széle, még mindig csokis volt, ami még cukibbá tette. Vajon, ha letörölném a csokit, akkor arra felkelne? De inkább nem próbáltam meg. Olyan jó volt nézni, ahogy édesdeden aludt.

Ma reggel is olyan cuki volt, mikor Holdsáphoz bújva aluszkált. Bevallom eljátszottam a gondolattal, hogy mi lenne, ha én ölelhetném magamhoz a meleg paplan alatt, és hozzám bújna ugyanúgy, mint bátyjához. Remusnak nagy szerencséje van vele! Túl kedves és aranyos! No meg szép!

Valamikor tegnap, vagy tegnap előtt Ágas elkezdte húzni az agyam, hogy kibe vagyok belehabarodva, mert szerinte ábrándosan bámultam egy pontot... Mert nem lehet elbambulni? Tehát a drága James, addig rágta a fülemet, hogy végül elmondtam neki, a dolgokat. Ugye Holdsáphoz nem fordulhattam ezzel, mert ha megtudja, hogy mi a helyzet, akkor leharapja a fejemet. Tehát Ágas pajtásnak, körülbelül egy órán át ömlengtem, az érzéseimről, amik már tavaly év vége óta nem hagynak nyugtot nekem. És, hogy mi volt az ömlengésem tárgya? Elizabeth Lupin... Há' ja! Mikor befejeztem, James hegyi beszédet tartott nekem, és a végén vigyorogva kinyögte, hogy minden jel arra utal, hogy belezúgtam Holdsáp húgába.

A nyáron majdnem megcsókoltam, és ami szerintem furcsa volt, hogy mikor megcsókoltam volna, nem húzódott el, hanem hagyta volna, de mindig bezavart valami. Rengetegszer elképzeltem, hogy milyen lehet megcsókolni, de egy idő után, próbáltam megemberelni magam, ugyanis a tudatalattim berakta a piros jelzést, miszerint, ha tovább ábrándozom róla, akkor abból nem sül ki semmi jó, ugyanis Lizről beszélünk, aki a legjobb barátjának tart engem, és ez nem is fog változni. Sajnos vagy nem sajnos, rá kellett döbbennem, hogy bizony Maszat már szerelmes, még egy dalt is írt a szerelméről. Jó annak, akiről szól.

Igazából nagyon reménykedem, hogy az érzéseim békén hagynak, de ki tudja, lehet, hogy csak egy csajra van szükségem....Ki tudja....

Az az érdekes, hogy Lizben nem csak a tökéletes alakja, hanem az arca és a lelke fogott meg leginkább... Vagyis az egész lénye. Olyan tökéletes, olyan aranyos és kedves. Annyira gyönyörű. Imádom az arcát, a haját, a szívét, a szeretetét... Ahj! Az egész csajszit imádom!

De inkább nem ömlengek, mert azzal csak a saját időmet húzom. Sajnos már nem a belezúgott szinten állok, hanem a szerelmesen! Ami óriási hiba, ugyanis, egyrészről, ha Holdsáp megtudja, hogy beleszerettem a húgába, akkor igazi "anyafarkas" lesz és darabokra fog szaggatni, másrészről pedig, magamat teszem tönkre és a szívemet, ugyanis Ő biztosan sosem fog irántam többet érezni, emiatt pedig csak szenvedni fogok...

𝐄𝐥𝐢𝐳𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡Where stories live. Discover now