84. Fejezet

252 25 121
                                    

-Ez most frankón bemászik az ablakon?

-Ez hülye.

-Lökött. Inkább kinyitom neki...

-Hagyd Marlene. Kíváncsi vagyok, már megint mit talált ki azzal a hatalmas eszével.

-Nekem ehhez még hétfő van.

-Ez Black?

-Jó reggelt Dorcas.

-Jobbat. Mi a franc folyik itt?

-Black már negyed órája próbál bemászni az ablakon.

-Hülye.

-Tudjuk. Nem akarjuk neki kinyitni az ablakot? A végén hátraesik és megmurdál.

-Nem mintha ez zavarna.

-Szerintem eleget szenvedett. Most már mégiscsak kinyitom neki. - félálomban gördültem át a másik oldalamra és magamhoz szorítottam Blökit. Gaffie csak szimplán a hátamhoz lapulva, összegömbölyödve szuszogott. Fel sem fogtam mi történik körülöttem. Hogy miről beszélnek, nevetnek és acsarkodnak. Csak összefolytak a hangok és csukott szemmel, félálomban fejemre húztam a takarómat.

-Mi a franc, Black?

-Kösz, neked is jó reggelt McKinnon... Beth?

-Alszik és ne ébreszd fel, mert azzal a lendülettel löklek is ki innen.

-Nem tudnátok befogni? Én még aludni akarok.

-Melyik az ő ágya?

-Fogd be a szád és előbb mondd el, hogy már megint mit sikerült szívnod?

-Oxigént. Fogadjunk, hogy az lesz az. Kitaláltam, mi?

-Mondd csak Black... A lépcső nem lett volna könnyebb út?

-Nem. Az öreg-Minnie túl ügyesen bűvölte meg. Már mi se tudjuk kijátszani a rendszert.

-És ezért inkább az ablakon jössz. Te tényleg egyetemes hülye vagy.

-Ez nem újdonság.

-És még ki is nyitottuk ennek az ablakot.

-Ezt meg is fogom köszönni majd, de előtte Bethez jöttem. Merre szendereg a Pöttöm?

-Előbb mondd el, hogy mit akarsz tőle?

-Hó-hó... Hátrább az agarakkal Evans! Én csak jöttem, hogy elsőként kívánjak neki "boldog szülinapot".

-Sorba kell állnod Black, ugyanis én leszek az első.

-Dehogy leszel. Én már lefoglaltam ezt a posztot Alice!

-Valóban jobb ötlet lett volna éjszaka jönni, szimplán bemászni az ágyába, mint Beth tette és csak random ezzel kelteni.

-Elsie bemászott az ágyadba?!

-Miiiii?

-És ezt mi miért nem tudjuk?! Black?

-Szóval, melyik az ő ágya?

-Állj le Black. Ne merészeld felébreszteni, mert különben...

-Ha ezzel a csacsogással és vijjogással nem ébresztettétek fel, akkor sehogy. Mindegy megkeresem magam.

-Nem ébresztheted fel a szülinapján, Black! Hagyd aludni és... - a függönycsipeszek halkan nyikordultak, ahogyan valaki felrántotta a baldachinom függönyét. Csak a hangokat észleltem és azokat is elnyomottan, hiszen teljes testtel a paplanom alá gömbölyödtem.

𝐄𝐥𝐢𝐳𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡Where stories live. Discover now