-Khm... - Köszörültem meg a torkomat és próbáltam nagyon "tanárnősen" viselkedni. Szigorúan pillantottam fel, majd elmosolyodtam.
-Ha engem kérdezel; átmész! - Csuktam be a könyvet.
-Tényleg? - Csillant fel Leia szeme, mire mosolyogva bólintottam.
-Kiválóan megtanultad! És nagyon tetszik, hogy nem álltál meg, hanem mikor valami nem jutott eszedbe, folyékonyan hozzá szőttél valamit! - Nyújtottam neki vissza a könyvét.
-Hát akinek ilyen tanára van, az könnyen átmegy a vizsgán! - Vigyorgott Leia.
-Én csak segítettem a megértésében! Az érdem a tied! Tessék! - Adtam oda neki a csokoládébékát.
-Köszönöm Liz! - Ölelt magához és még puszit is kaptam. - Most viszont mennem kell! - Búcsúzott, majd már ott sem volt.
Lia derekasan készült az év végi vizsgákra, ahogyan mindenki más is. A barátaim még Jamieék is nekiálltak magolászni.
Hát igen. Az idő egy érdekes dolog. Főleg mikor olyan gyorsan rohan el, mint az ötödévünk végénél... Az előbb még február végét tapostuk most pedig... Hát igen... Május második heténél tartunk, abban a tudatban, hogy a következő hónap kőkemény vizsgázásból fog állni... Többségben meg sem hatott minket a tavasz csodája... Sőt! Volt az évfolyamunkban egy lány, aki egyenesen sírva fakadt, mikor szirmot bontottak a virágok. Nem. Nem a virágok voltak csúnyák, hanem eszébe juttatták, hogy közelednek az RBF-ek. (Ezt mellesleg Sirius elmondásából derült ki.)
És akkor elfelejtettem említeni Jamie szülinapját, ami nagyon rosszul sült el, lévén, hogy én még mindig itt ülök a gyengélkedőn, emiatt nem tudtam személyesen felköszönteni az ünnepeltet csak egy ajándékocskát küldtem neki Lilyvel. Apropó Lily! Az ő egyik ajándéka egy puszi és ölelés volt és a figyelme, amivel egész nap Jamest tisztelte meg. Hát Ágas olyan boldog volt, hogy öröm volt azt nézni!
A másik szülinapos pedig Remy volt, aki egész egyszerűen szűk körben rendezte meg a felköszöntését. A kedvemért a gyengélkedőn, ami azért egy kis árnyékot adott az ünneplésnek. Az osztálytársainkon kívül senki nem jött el, de így is tökéletes volt... Én például mind a kettő születésnapra saját kezűleg gyártottam ajándékot... Na mindegy is, mert ezek egy hónapja, ha történtek!
Ahogyan az elsős lányka mögött becsukódott az ajtó, belehörpintettem a teámba és kinyitottam a tankönyvemet.
Miközben fellapoztam tétován felpillantottam Mancsra. "Őméltósága" már órák óta ott ült a sarokban egy bájitaltan könyvvel a kezében és abból fel sem pillantva ücsörgött ott, teljesen ignorálva a jelenlétemet. Kicsit bántott, hogy fel sem pillant, hogy rám se hederítve ül ott már órák óta, de inkább hagytam, hátha most erre van szüksége...
Nagyot sóhajtva a könyv fölé hajoltam. De nem ment a tanulás. Folyton fel kellett pillantanom Siriusra, aki a széken fordítva ült, így a szék támláján összefonva karjait tartotta maga elé a könyvet. Szürke, komor szemeit a sorokra függesztette, közben pedig néha oldalra döntötte a fejét, vagy lapozott.
Igen... A téma amit mindenki kerülgetett, mint a forró kását. Történetesen Sirius barátnőjéről van szó... Mancs ebben az évben is rengeteg lánnyal volt együtt, de én legtöbbször figyelmen kívül hagytam őket. Azok a lányok voltak a kivételek, akikre tényleg fel kellett figyelnem. Ilyen volt az a gyönyörű hugrabugos szőkeség, akivel még év elején volt együtt a barátunk és a mostani... Történetesen akkor jöttek össze, azon Roxmortsi randevún, amire nálam "készült fel" és tőlem rohant el... Nekem ezzel nem szabadna foglalkoznom, de ő tényleg tökéletes... Rachelnek hívják. Olyan igazi bomba, aki után mindenki megfordul a folyosón. Akinek tökéletes, természetes adottságai vannak. Mindig igazi hölgy. Jólnevelt, tehát nem is egy irritáló, vihogó-gép. Igazán illatos, krémszínű, hosszú és egyenes tincsekkel megáldva. Olyan egyenes és tökéletes hajszálai vannak, hogy rá sem merek pillantani a kezelhetetlen göndör és szétágazóbbnál, szétágazóbb fürtjeimmel. Igéző, levélvágású kék szemekkel. Sima szeplőtelen arcbőrrel. Tökéletes, vörös ajkakkal. Ívelő szemöldökkel, hosszú szempillákkal. Teljesen összeillenek Manccsal! Egy fél fejjel alacsonyabb csak nála és persze tökéletesen vékony és ott domborodik ki, ahol kell és előnyös neki. És az egyenruhája is tökéletesen áll rajta... Siriusszal egy idős, így ő egy évvel idősebb nálam. És annyira szeretik egymást! Nyilvánosan a legjobban...
YOU ARE READING
𝐄𝐥𝐢𝐳𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡
FanfictionElizabeth nem igazán volt tisztában azzal mibe is keveredett, mikor a bátyja kezét szorongatva átlépett azon a bizonyos augusztusi napon először a Roxfortba induló vonat rejtett peronjának átjáróján. És még akkor sem kapizsgálta, mikor széles mosoll...