§Sirius§
-Figyelj Holdsáp! - Szóltam az ágyban fetrengő fiúnak, akit már egy jó ideje fárasztottam a társaságommal.
-Egy kis házban öt kis szoba, öt kis ember bújik oda. Mi az? - Kérdeztem vigyorogva Remustól, aki erre fáradtan rám emelte a pillantását.
-Most inkább én kérdezek! - Tornázta magát ülő helyzetbe.
-Oké! Fogadjunk, hogy tudom rá a választ! - Csaptam össze a tenyerem.
-Miért hagytad ki az összes tanórát? - Nézett rám komolyan.
-Erre nem válaszolok. - Ráztam meg a fejemet elhúzott szájjal.
Holdsáp már nyitotta a száját, hogy mondjon valamit, de ekkor kicsapódott a gyengélkedő ajtaja.
Reménykedve kaptam oda a fejemet, de csak Ágas és Evans jöttek.
-Mégis miért kell ennyire kiborulni rajta Potter? - Kérdezte Evans térdeire támaszkodva.
Ezek szerint futottak.
-Majd elmagyarázom! - Intette le James, mire döbbenten meredtem rá. Ezek mióta vannak ilyen viszonyban? Ugyanis Ágas minden leendő alkalommal megkérdezi Evanst, hogy eljönne e vele randizni, erre most teljesen normálisan viselkednek egymással... Mi a szösz?!
Összeráncolt homlokkal ugrottam le az ablakpárkányról.
-Sziasztok! - Köszöntem furcsán, mire Evans szeme félelmetesen megvillant.
-Nem hozzád jöttünk! - Felelte James nyersen, én pedig meglepetten néztem amint Holdsáp ágyához rohan. Mit is csináltam, hogy ilyen hangnemet érdemeljek ki magamnak?!
-Holdsáp! Mondd, hogy járt itt már a húgod! - Túrt a hajába idegesen Ágas, mellette Evans, pedig összeszorított állkapoccsal várta Remus válaszát.
-Mondanám, hogy járt itt, de nem látogatott meg. Csak Tapmancs húzza itt az idegeimet, már a második óra óta. De amúgy miért is szeretnéd tudni? - Kérdezte Remus miközben felhúzott szemöldökkel pillantott a két osztálytársára.
James szitkozódva elkezdett fel alá járkálni a kórteremben.
-Lehet, hogy Myrtle látta! - Csillant fel a szeme, de Evans megrázta a fejét.
-Nem hiszem! - Szólt lemondóan, miközben helyet foglalt az egyik fehér sámlin.
-Akkor a lányok háló körletében?
-Azt már Marryék átkutatták! - Intette le Evans, miközben megdörzsölte smaragdzöld szemét.
-Hol van a húgom? - Kérdezte Remus rosszat sejtve.
-Az a helyzet...hogy fogalmunk sincs. - Csóválta a fejét James, mire döbbenten meredtünk rá.
-Érdekes! Pedig az első szünetben még beszólt nekem. - Töprengtem hangosan, mire Remus szemei villámokat szórtak.
-Miért kellett neked beszólnia? - Kérdezte halk fenyegető hangon.
-Fogalmam sincs. - Vontam vállat, pedig nagyon is tudtam, hogy Beth miért is szólt be nekem.
-Ne hazudj Black! - Morogta Lily, mire rápillantottam.
-Figyelj haver! Mi csak annyit tudunk, hogy összevesztetek! - Tárta szét a karját megadóan Ágas barátom.
-Ő kezdte. - Vontam meg a vállam laza stílusban, majd visszaültem az ablakpárkányra, és kinéztem rajta, miközben a barátaim eszmecseréjét hallgattam.
YOU ARE READING
𝐄𝐥𝐢𝐳𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡
FanfictionElizabeth nem igazán volt tisztában azzal mibe is keveredett, mikor a bátyja kezét szorongatva átlépett azon a bizonyos augusztusi napon először a Roxfortba induló vonat rejtett peronjának átjáróján. És még akkor sem kapizsgálta, mikor széles mosoll...