117. Fejezet

82 13 58
                                    


Regulus Black nem halt meg.

Nem halhatott meg.

Mert eltűnt?

Két nap telt el. Két hosszú nap.

Én pedig egyre betegebbnek éreztem magamat. Alig bírtam enni. Még a csokoládét is. Sirius továbbra is haragudott rám, de magához híven... Morcos tekintettel, de állt fölöttem és bámult rám.

És nem ő volt az egyedüli.

Mikor egyik reggel újra elájultam, pont bele Lils karjaiba... Egy pillanatig sem maradhattam egyedül. Mindig volt valaki, aki becsöngetett és leváltotta a Minisztériumba igyekező Mancsot.

-Gyerünk Maszat. Egyél. - unszolt Jamie egyik reggel. Lily és Mancs a konyhában reggeliztek és valószínűleg kávéztak. Halk beszélgetésük áthallatszott a szobába. - Finom ez. Egy kis pirítós. Meg rántotta. Nyami-nyami.

-É-én... - hebegtem erőtlenül és csak megráztam a fejemet. Úgy éreztem, ha egy falatot is letuszkolnának a torkomon... Nem sokáig bírná a gyomrom. Már csupán az étel illatától émelygés fogott el. A friss pirítós illata és a tojásé belefacsarodott az orromba és úgy éreztem, hogy percek alatt rosszul leszek tőle, ha Jamie továbbra is az orrom alá nyomja a reggelit. - K-kérlek Jamie... É-én...

-Nem. Nem élhetsz vízen és almán örökké Maszat. - rázta meg a fejét James és elhúzott szájjal ránézett a tányérra. - Tapmancs csinálta. Neked. Tényleg finom. Jó. Egyet Jamie-Papának, eggyet pedig Maszatkának-... - kezdte végül gügyögve és ráharapott a villára. Majd feltűnően nyammogni kezdett a rántottán. - Hmm... Hmm! De finooom! Gyere Maszat. Lakmározz te is!

Kikerekedett szemekkel bámultam, hogyan rágja meg a rántottát majd egy újabb falatot tűzött a villájára.

-Finom fűszeres. Tapmancs tök jó szakács. Na gyere. Itt jön a repülőőőő... Nagy "Át" kérek! Zsűűűűűúúúúm... - sírós szájjal végül kinyitottam a szájamat, amin James megkönnyebbült vigyorral tolta be a rántottát. - Most csukd be és rágd meg jól. - paskolta meg sápadt arcomat, majd kedvesen hozzátette. - Érzed az oregánót? És a kakukkfüvet?

Tényleg finom volt a rántotta. Mennyeien fűszerezve és nem túlsózva. De minél tovább tartottam a szájamban, annál rosszabbul lettem tőle. Nehezen küzdöttem le a torkomon. Úgy éreztem össze vissza szúrkálja a száraznak tűnő falat és mikor végre leküzdöttem. Kifáradtan hanyatlottam vissza a párnámra.

-Ez még csak az első falat volt. - meredt le rám James döbbenten és lenézett az ölében lévő tányérra. - Maszat. Ez még csak egyetlenegy falat volt. Mi van veled?

-Valami vírus... - súgtam halkan és összerezzentem. Néha izzadtam, mert annyira melegem volt, de hirtelen összekoccantak a fogaim és inkább nyakig húztam a paplanomat. James a szájába harapva bámult rám, majd végül előrehajolt és a homlokomnak nyomta kezét.

-Szerintem hőemelkedésed is van. - motyogta végül magának és feltápászkodott. - Mid fáj még Maszatka?

-A fejem... - susogtam végül megsemmisülten, mire James elhúzott szájjal bólintott.

-És szédülsz, vagy mi? - gyengén bólintottam, mire Jamie újra hümmögött és tétován a kezébe szorongatott, majdhogynem érintetlen tányérra pillantott. - És ezt biztosan nem fogod megenni.

-S-sajnálom é-én... - kezdtem rögtön, de ő leintett.

-Ne tedd. Akkor hozok almát.

-Elég a víz-... - motyogtam, de olyan szigorú pillantást kaptam, hogy inkább nem is folytattam. James elindult az ajtó felé.

𝐄𝐥𝐢𝐳𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡Where stories live. Discover now