-Koffein túladagolásba fogsz meghalni Tapmancs! - jelentette ki szörnyülködve Jamie a következő nap reggelén. Tízkor sikerült csak kikászálódnunk az ágyból a tegnapi rajcsúr miatt, de a griffendélesek több mint fele meg sem jelent még a reggelin, vagy karikás szemekkel pislogtak maguk elé. Kis csapatunk is hasonlóan fáradt volt, de mi már teljesen jól viseltük az éjszakázást... Peter a lomhán lapozgató Remusnak dőlve horkolt, James viszont még mindig büszke volt a tegnapi kviddicsteljesítményére és még mindig a meccset elemezte szüntelenül. Sirius volt a legéberebb közülünk. És zsinórban a harmadik bögre kávéját vedelte le. Én a magam részéről kicsit lassabban működő agyféltekével reggeliztem a gofrimat.
-Hallod haversrác? - bökte meg Mancs karját dühösen James, Sirius pedig elnevette magát és újra megdöntötte a kávéskancsót bögréje felé. Ha éberebb vagyok... Biztosan elkezdem húzni az agyát, de a gofrim most jobban lekötötte a figyelmemet. Ezen kívül nyilván tudat alatt a fiú minden rezdülésére ámultan figyeltem...
-Túl fiatalok vagyunk még a halálhoz! - tette hozzá James drámaian.
-Csitulj már Ágas, ez csak kávé. - mormogta vigyorogva Mancs és újabbat hörpölt.
-Mondom a mai programot. - húzta ki végül magát James fontoskodva és elfordulva Mancstól feljebb tolta orrán szemüvegét. - Miután Evans ma nem ér rá a csodálatosan romantikus randevúnkra...
-Vagy csak szimplán nincs kedve hozzá. - motyogta közbe Remus fojtott mosollyal. James el is eresztette a füle mellett a dolgot. Majd folytatta is...
-Emiatt egyedül tölteném a valentín napot...
-Valentín nap van? - kaptam fel a fejemet furcsálkodva, mire Mancs elfojtva mosolyát gyorsan szájához emelte bögréjét. De James engem is figyelmenkívül hagyott...
-De miután itt vannak a csodás barátaim. Elmehetünk öten valami anti-valentín napra. Lemegyünk Roxmortsba, bulizunk egyet... Bomlódunk egy nagyot. És a poén kedvéért este kiöltözünk és elmegyünk Lumpi partijára. - magyarázta csillogó szemekkel Ágas.
-Miért mennék Lumpsluck gagyi, bájolgós szarjára? - szűkítette össze szemét Mancs.
-Ne legyél ilyen nyavalygós, öregasszony Tapmancs! Ingyen pia és kaja. Kiröhöghetjük a mardekárosokat... És Liliom is ott lesz. Muszáj körbeudvarolnom. Na?
-Rosmerta kétszer annyi whiskeyt ad, mint az öreg rozmárpofa és nincs kedvem az öcsém és a savanyodott barátai pofáját nézegetni egy órán keresztül. Akkor inkább felvágom az ereimet - morogta Mancs. Többnyire egyetértettem vele. Mert való igaz, hogy Bellatrix és, Malfoy is köztudottan készült menni. Cissy beteg volt... De már csupán a gondolatukra is borsódzni kezdett a hátam...
-De tök jó buli lesz Tapmancskám! Igaz Holdsáp?
Remus mindünk legnagyobb döbbenetére elvörösödött.
-Én nem érek rá. - szólt halkan.
-Becsajoztál? - tátotta el a száját James és én is izgatottan fészkelődtem helyemen.
-Nem. - szólt élesen Rem, majd tarkóját megvakarva halkabban hozzátette. - Csak egy nagyon jó barátommal megbeszéltük, hogy ma együtt lógunk Roxmortsban.
Hm... Nagyon jó barát? Engem nem versz át Remusom... Főleg, hogy olyan vörös vagy mint egy igazi paradicsom. - kuncogva pillantottam össze a komisz mosolyú Manccsal és szavak nélkül eldöntöttük, hogy lesz mit kibeszélni ma is... Például Remy szerelmi életét. És valószínűleg bele is kell nyúlnunk, mert a bátyám soha nem értett a nőkhöz és túl félénk bárkihez is ilyen szinten. Ezen segítenünk kell.
YOU ARE READING
𝐄𝐥𝐢𝐳𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡
FanfictionElizabeth nem igazán volt tisztában azzal mibe is keveredett, mikor a bátyja kezét szorongatva átlépett azon a bizonyos augusztusi napon először a Roxfortba induló vonat rejtett peronjának átjáróján. És még akkor sem kapizsgálta, mikor széles mosoll...