-Figyelj Remus... Nem tudom, hogy hol van Liz és kicsit izgulok, mert hát...-Evans csak feleslegesen izgul... Lupin biztosan lent reggelizik már, én kinézem belőle.
-Miért rontott ránk az egész csaj bagázs hajnalok hajnalán?
-Azért Pettigrew, mert Liz eltűnt!
-Sirius fent van már?
-Még nincs...
-Szívesen felkeltem!
-Hagyd Meadowes! Majd én... - Tompa szőnyegben elhaló léptek. - Hé... Tapmancs... Fent vagy már? Ideje lenne felkelni... - Halk suttogás és egy kéz, amely erősebben szorít magához.
-Ne Ágas... Hagyj még... - Tompa morgás. Közvetlen a fülem mellől.
-Gyere Tapi...
-Öt perc...
-Ne cicózzatok már annyit! Gyerünk Potter! Keltsd fel Black barátocskád és induljunk már! Addig gyertek lányok! Kint várunk! - Tompa lábdobogás, majd ajtócsukódás.
-Ha valami hülyeséget csinál újra én nem tudom mit fogok kezdeni... - Halk dörmögés majd felhúzódó ruhák súrlódó nesze.
-Nem akarom felkelteni Tapmancsot...
-Csak keltsd fel Ágas és keressük meg a húgomat!
Halkan szuszogva húzódtam közelebb az erős karok gazdájához, aki olyan védelmezően fonta össze karjait körülöttem, hogy semmi félnivalót nem éreztem. Senkitől és semmitől. Ám mikor a sötét kezdett feloszlani, mert valaki elhúzta az ágyon lévő eddig sötétítő, vörös baldachint, halkan fel nyöszörögve fúrtam az arcomat az izmos mellkasba.
-Tapma... NA JÓ'VAN! - A hangos felhördülésre felnyöszörögtem, míg Mancs csak állatiasan felmordult.
-Mi van? - Halk lábdobogás jelezte, hogy Remy is "útra kelt" és megállt Ágas mellett. - Egyszer kicsavarom Tapmancs nyakát. - Köszörülte meg diplomatikusan a torkát végül.
-Eredj Féregfark... Szólj Lilyéknek, hogy megvan Ellie...
Újra elnyomott, de most sokkal zömökebb léptek, majd ajtónyitás és csapódás jellegzetes zaja hallatszott.
Hogy egyszer nem állna meg az élet?!
-Tapmancs! - Valaki áthajolva fölöttem megragadta Mancs vállát és erősen megrázta őt.
-Mivan már? - Mordult fel Sirius én pedig, miután a hajam eltakarta arcomat elfojtva mosolyomat, rájátszva a dolgokra, hogy nem vagyok még ébren, halkan nyöszörögve közelebb húzódtam hozzá.
-Engedd el a húgomat! - Parancsolta fagyosan Remy, de tudtam, hogy a kemény hangsúly ellenére sosem bántana senkit és neheztelni sem tud sokáig...
-Nem... - Felelte nyugodtan Sirius és, hogy ezt bebizonyítsa mégközelebb húzot magához.
-Ha egy kérdést megengedsz Tapi... - Köszörülte meg a torkát Ágas és a matrac besüppedt összefonódott lábainknál, ahol leült. - Mi a fenét keres karjaidban Maszat... Ha éjszaka még úgy aludtunk el, hogy egyedül voltál?
-Nagy vihar volt éjszaka... Ő pedig átjött és miután Holdsáp nem volt fent, emiatt az én karjaimba menekült. - Mormogta Mancs és mutatóujjával óvatos köröket rótt le az őt ölelő és szorongató karjaimon. Egyik markomban görcsösen szorongattam felsőjét, míg másikkal magamhoz öleltem.
-És miért nem ébresztett fel engem? - Kérdezte sértetten Remus.
-Mert Beth? Aki sosem tenne rosszat senkinek? - Kérdezte sóhajtva Sirius.
YOU ARE READING
𝐄𝐥𝐢𝐳𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡
FanfictionElizabeth nem igazán volt tisztában azzal mibe is keveredett, mikor a bátyja kezét szorongatva átlépett azon a bizonyos augusztusi napon először a Roxfortba induló vonat rejtett peronjának átjáróján. És még akkor sem kapizsgálta, mikor széles mosoll...