Felvont szemöldökkel figyeltem a pergament, amit még az óra előtt nyomta a kezembe Jamie, azzal a mondattal, hogy megbűvölte és majd próbáljam ki.
Mégis, hogy értette ezt? - Lopva Mcgalagonyra pillantottam, aki a táblánál állt és magyarázott.
Áh! Remus biztosan lejegyzeteli én pedig most az egyszer kissé pihenhetek, ígyis úgyis a hátsó sorban ülök, észre sem fogja venni...
Nagyot sóhajtva megmártottam a pennámat a tintámban,ám mielőtt a pergamenhez érintettem volna, megálltam a mozdulatban. - Mégis mit írjak?
Holdsáp, Tapmancs, Ágas és Féregfark
Ekkor mintha ez valami jelszó lenne a lapon lassan kirajzolódott egy "beszélgetés".
S: Unatkozoom!
J: Nem vagy egyedül vele haver!
P: Éhes vagyok!
R: Fejezzétek ezt be! Inkább jegyzeteljetek!
J: Eszünk ágában nem áll jegyzetelni!
S: Ágas! Odaadtad Bettynek a saját lapját?
J: Igen.
S: Tudja szerinted használni?
J: Szerintem igen...
S: Biztos??
J: Talán kitalálja.
S: Segítsünk neki?
J: Áh! Az feltűnő lenne! Az öreg Minnie így is nagy szemekkel néz, hogy minket "jegyzetelni" lát...
S: Igaz is... De akkor ő most nem fog írni??
J: Nem tudom... Liz? Itt vagy? Ha ráírsz a lapodra, akkor mi is látjuk!
Döbbenten kaptam fel a fejemet és a tekergők csakugyan "jegyzeteltek"... Peter szemöldökráncolva méregette az előtte heverő pergament, míg James és Sirius teljes beleéléssel írtak. Ahogy James mondta, újra megmártottam a pennámat és ráírtam a lapra.
E: Sziasztok!
J: Szia Maszat!
S: Helló Betty!
E: Ez mi?
S: Ágassal fejlesztettük ki tegnap este... Így tudunk az órán üzengetni! Jó mi?
E: Az! Ez nagyon menő!
J: Köszönöm! Köszönöm!
E: És ha Minnie észreveszi??
S: Nem fogja!
E: De ha észreveszi?
J: DE NEM FOGJA!
E: Oh! Oké...
S: Uuuuu! Láttátok ahogy az a hollóhátas fiú ásított egyet?
J: Ja! De mi benne olyan nagy szám?
S: Beleláttam a torkába...
E: Fúj! Hülyék vagytok!
S: Jaj! Ez nem újdonság!
J: Maszat! Miért ültél olyan hátra??
E: Mert miért ne?
S: Szerintem rájött, hogy ha hátra ül, akkor kevésbé feltűnően tudja bámulni Brownt.
YOU ARE READING
𝐄𝐥𝐢𝐳𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡
FanfictionElizabeth nem igazán volt tisztában azzal mibe is keveredett, mikor a bátyja kezét szorongatva átlépett azon a bizonyos augusztusi napon először a Roxfortba induló vonat rejtett peronjának átjáróján. És még akkor sem kapizsgálta, mikor széles mosoll...