18. Fejezet

1.2K 31 21
                                    


Az idő olyan furcsa egy dolog... Ha jól érezzük magunkat olyan gyorsan suhan, mint a legújjabb Nimbus 1000-es seprű. És ez vonatkozik a Roxfortra is. Az iskolában a Tekergőkkel karöltve minden héten büntető munkán voltunk, de mi élveztük.(Ezek is csak mi vagyunk!)

Észbe sem kaptunk, de elérkezett a halloween is, ami erősen jelezte a november elejét, ami nekünk csak egyet jelentett Mardekár vs Griffendél meccset. James a maximumra törekedett, így megduplázódtak az edzések hossza. A meccs közeledtével a házak között ki is alakult a feszültség. A mardekárosok és a griffendélesek a saját igazukat fújták, a fogadások és a párbajok is mentek ezerrel. Ha a fiúk nem tudnának úgy bánni a pálcájukkal, és nem gyakorolták volna a pajzsbűbájt és még különböző rontásokat, akkor már rég a gyengélkedőn kötöttünk volna ki.

-Nézzük ezt a taktikát! - Terítette ki a pergament James egy alkalommal elém, a halloweeni vacsora előtti percekben.

-Állj már le egy kicsit! - Meredt rá a mellettem ülő Sirius, aki ugyanannyira kezdte unni barátunk szenvedélyes maximalistás odaadását a közelgő kviddics meccsre.

-Figyelj Jamie! - Nyújtottam ki az asztal alatt a lábaimat.

-Ma van a díszvacsora! Egy kicsit engedd el magadat! Már így is túl jó kezd lenni a csapatunk! Ha így folytatjuk, akkor semmi erőfeszítés nélkül megnyerjük... Ami nem jó! - Tettem hozzá gyorsan, mikor James szeme felcsillant. - Pihenj egy kicsit!

-Igaza van Bethnek, Ágas! Lazulj! Pihenj! Csinálj valamit, csak hagyjál minket is pihenni egy kicsit! Kapcsolódj ki! Én például nem is tudom, hogy lassan melyiket fogom a kezemben többször, a terelő ütőt, vagy a pennát! - Tárta szét a karját Mancs, mire halkan elnevettem magamat.

-Talán igazatok van! - Sóhajtott Ágas, miközben összetekerte a pergament és az asztal alatt lévő táskájába csúsztatta azt.

-Figyelj most rám Ágas! - Szólt a velünk szemben olvasgató Remy.

-Igazuk van! Nagy a nyomás. Tudom! De ha pihensz egy kicsit, behunyod a szemedet. Akkor rájössz, hogy te is teljesen hulla vagy! Egy hét és itt van a meccs. És? Megnyerjük! Túl jó lett az idei összeállítás! Nem kell annyira stresszelni! - Ingatta a fejét, miközben elrakta a könyvét.

-Az én bátyám! - Húztam ki magamat büszkén, mire Remus elnevette magát.

A halloweeni vacsora után minden összemosódott... Tanulás és rengeteg kviddics edzés. Így lehetne a legjobban megnevezni az elmúlt hét eseményeit...

-Nem kell nekünk egy taktika sem! Szart sem ér az egész! - Puffogott James, majd mielőtt bármit is tehettünk volna ellene, széttépte a pergament.

-Tök jó, hogy ma van a kviddics meccs! - Röhögött fel mellettem Sirius, mire Ágas unottan rápillantott.

-Mi hozta az áttörést, hogy nem kell taktika? - Pillantott fel a könyvéből Remus.

Lévén, hogy James minden egyes játékost felébresztett a korai órákban, a griffendél egész csapata a reggeliző asztalnál ücsörgött.

-Hagyjatok már! - Nyögte James, mire egyszerre nevettük el magunkat.

-Te ne nevess Lizzie! Inkább egyél! - Torkollt le James, mire fintorogva újra a müzlim felé hajoltam.

-Hé! - Bökte meg a vállamat Mancs, mire érdeklődve fordultam felé.

-Izgulsz? - Kérdezte kíváncsian, miközben rózsaszín ajkain egy kedves mosoly tündökölt.

-Talán... Egy kicsit... - Tűrtem az egyik méz szőke tincsemet a fülem mögé.

𝐄𝐥𝐢𝐳𝐚𝐛𝐞𝐭𝐡Where stories live. Discover now