19. BÖLÜM: ŞÜPHE

840 44 3
                                    

Merhaba Canlarım💫

İyi okumalar❤️

İyi okumalar❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

19. BÖLÜM

26.09.2020 / 05.30 / Sapanca

KARA HANEDANOĞLU

Saçlarımı okşayarak uyuya kalmasının adırdan tam bir saat geçmişti. Süveyda'yı kollarımın arasında saçlarımı okşayarak uyutabilmiştim ama ben her zaman ki yine uyuyamamıştım. Yavaşça başımı dizlerinin üzerinden kaldırıp yatakta doğruluğumda bedenini kollarımın arasına aldım. Dudağının arasından dökülen küçük mırıltılarla kollarını boynuma doladığında yavaşça onu yatağa yatırdım. Uzun kahve saçları yatağa dağılırken ellerimle narin saçlarını okşayarak sol omzuna attım. Dudağının arasından ikinci kez dökülen küçük mırıltılar nefesime eşlik ederken üzerini örtüp yataktan kalktım.

Uyuduğu sırada çıkardığı mırıltılarla ona gülerek arkamı dönüp cebimden telefonumu çıkardım ve hemen ardından terasa açılan kapının önünde durup avukatımı aradım.

"Kerem durumlar nasıl?"
Arkadan gelen uğultularla konuştu.
"Dün gece ki partiden sonra Ö&K'ya beşinci kez polis baskını yapılıyor. Sence durumlar nasıl olmalı?"
Sıkıntıyla nefes alıp konuştum.
"Anladım... Peki avukat olarak sen bu konuyu halledebilecek misin? Yoksa ben mi el atayım?"
"Kara açıkça konuşmamı ister misin?"
Sinirle gülüp arkamı döndüm.
"Konuş Kerem konuş! Daha ne olabilir ki? Aydın Koroğlu ve Umut Arıkan elimden kaçtı."
Boğazını temizleyerek konuştu.
"Polis baskılarının başında Görkem Çetin adında bir komiser var. Bilirsin zaten sürekli olarak baskın yapardı."
Kaşlarımı çatarak Süveyda'ya baktım.
"Evet biliyorum... Ayda bir baskına gelirdi."

Sıkıntıyla nefes alıp boğazını temizleyerek konuştu.
"Siz buradan ayrıldıktan birkaç dakika sonra Görkem baskın yaptı. Sence bu normal mi?"
"Her ay düzenli baskın yapıyor. Sencede normal değil mi?"
"Değil!"
Dişlerimi sıkarak öfkeyle tısladım.
"Ne saçmalıyorsun sen!"
"Anlatacaklarımı iyi dinle o zaman."

Birkaç saniye susup detaylı bir şekilde konuştu.
"Partideki adamların hepsi bizdendi. Bu parti Aydın Koroğlu için yapılmış ufak bir kurguydu ve biz bunu herkesten sakladık. Yani kimsenin bilmemesi gerekiyordu. Ama şu işe bak ki siz gittikten birkaç dakika sonra polis baskın yapıyor ve baskının başında Görkem Çetin var. Ne tesadüf ki bu kişi Süveyda'nın en yakın arkadaşı... Ve yine ne tesadüf ki gazeteciler Aydın'ı kandırmak için kullandığın evlilik yalanını partiden bir görüntüyle manşet yapıyor. Sence şüpheli bir durum değil mi?"
Kaşlarımı çatarak öfkeyle tısladım.
"Ne demek istiyorsun?"
Sıkıntıyla nefes alıp konuştu.
"Bilirsin benim ne kadar yetenekli bir avukat olduğumu."
"Bilirim... Bu yüzden yıllar önce seni en yakın adamım yaptım."
"O zaman diyorum ki Kara, yanında ki o kadına dikkat et."
Öfkeyle yatakta yatan Süveyda'ya bakıp bağırdım.
"Ne saçmalıyorsun sen?"
"Saçmalamıyorum... Sadece düşününce mantıklı gelen şeyleri söylüyorum."
Kerem'i daha fazla dinlemeyip telefonu yüzüne kapatıp fısıldadım.
"Süveyda neden böyle bir şey yapmak istesin ki? Yani amacı ne olabilir?"

MAVİ GRİ (Ateş) +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin