Merhaba Canlarım ❤️
Bu bölümde yine Asena'dan devam edicez bebeklerim. Nedense biraz Asena'yı size anlatmak istiyorum. Ve umarım istediğim gibi yansıtabilmişimdir. Hepinize iyi okumalar bebeklerim❤️💫
💫💫💫
36. BÖLÜM
ASENA'NIN ANLATIMINDAN
"Sanırım bir süre daha buradayım. Önemli bir işim var Mea."
Guarino'nun Mea ile telefonda İtalyanca konuşurken ben yattığım yatakta dönüp onu izledim.
"Hayır Mea! Evde kalmalısın. Dışarısı senin için çok tehlikeli."
Öfkeyle söylediği şeyle telefonda Mea'nın öfkeli çığlığı yankılandı ve Guarino yüzünü buruşturarak telefonu kulağından uzaklaştırdı. Yaptığı şeyle ona güldüğümde Guarino benim güldüğümü fark edip arkasını döndü ve bana baktı.
"Uyandın mı? Uyandırdım mı seni?"
Gülümseyerek başımı salladığımda Mea'nın öfkeli sesi tekrardan yankılandı. Guarino öfkeyle bana arkasını döndü ve Mea'ya bağırdı.
"Mea otur evde ve beni bekle!"
"Neden bağırıyorsun kıza?" dediğimde yavaşça yataktan doğruldum ve kaşlarını çatarak bana bakan kara gözlerine baktım.
"Kaşlarını çatarak bana bakıyor olmanla beni susturamazsın."
"Susman için böyle bakmıyorum." diyerek alnımı gösterdiğinde ellerimi kaldırıp parmaklarımı alnıma bastırdım. Parmak uçlarım kanla ıslandığında parmaklarımı alnımdan kaldırıp ona gösterdim."Ne biçim pansuman yapmışsın sen. Bak alnım kanıyor."
Guarino öfkeyle "Mea ben seni sonra arıcam." diyerek telefonu kapatıp cebine attı ve ellerini alnıma bastırdı.
"Alnına koyduğum gazlı bez kan olmuş. Hemen değiştirelim."Guarino alnımdaki gazlı bezi alıp arkasını döndüğünde ben de odanın içinde ki banyoya girip alnıma baktım. Alnım sandığımdan da derinmiş. Belki hastaneye gitsem dikiş atılabilirdi. Parmak uçlarımla alnımdan aşağıya akan kanı silip aynadaki yansımama kocaman gülümsedim. Yüzüme dağılan buruk gülümseme ile gözlerimden ardı ardına yaş akıp süzüldü.
"O şu an ağlamıyor Asena. Ve hatta belki de o nişanlandığı kızla birlikte. Ama sen, şu haline bak. Onun için kendini yaraladın."
Acıyla gülümseyerek gözümdeki yaşı sildim. Elimdeki kan yüzüme bulaştığında musluğu açıp yüzüme su çarptım. Soğuk su yüzüme çarptıkça alnımdaki açık yara sızladı. Yaram sızladıkça yüzüme su çarpmayı bıraktım ve başımı kaldırıp aynaya baktım. Aynadaki yansımamın yanında Guarino'nun yansımasını gördüğümde hızla arkamı döndüm.
"Ne öyle gizli gizli arkamdan geliyorsun."
Elindeki gazlı bezi getirip hızla alnıma koyup küçük beyaz bant ile alnıma sabitledi.
"Senden yardım istemiyorum."
Başımı kaldırıp yüzüne baktığımda Guarino bana doğru eğilip arkamdaki beyaz havluyu eline aldı ve ıslak yüzümü kuruladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GRİ (Ateş) +18 (TAMAMLANDI)
ChickLit"Gel hadi gidelim." Uzattığı eline bakarak fısıldadım. "Konuşmayacak mıyız? Hani sen o minik kuşu merak ediyordun." Söylediğim şeyle düz bir ifadeyle bana bakıp elini geri çekti. "O minik kuş ile çok ortak noktamız olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden ar...