Merhaba Canlarım benim ❤️
Öncelikle yeni bir yıla saatler kala HOŞGELDİN 2023 🤍 GÜLE GÜLE 2022 ❤️ demek istiyorum. Coşkun ama yorgun bir yıl daha geçirdik. Yer yer üzüldük yer yer mutlu olduk. Ama umarım ki yeni yıl hepinize uğurlu gelir canlarım ❤️
Hepinize kocaman, mutlu, huzurlu, tüm sıkıntıları geride bıraktığınız, sevdiklerinizle doya doya mutluluğu paylaştığınız, sağlık, sevinç, bereket dolu ve en önemlisi huzur dolu bir yıl diliyorum. Yeni yılı tüm dünyaya ümit saçan gülücüklerle karşılamanız dileğiyle. ❤️❤️
Hoşgeldin 2023...
Evet bebeklerim sizi daha fazla bekletmeden yeni yılın ilk bölümü ile baş başa bırakıyorum. Umarım yeni yıl size ve bana ümit saçan gülücükler getirir. Hepinize iyi okumalar bebeklerim ❤️🤍
60. BÖLÜM
Kara'nın kollarının arasında uyumaya devam ederek kıpırdandığımda kulağıma küçük fısıltılar geldi.
"Bence ikisini de uyandıralım."
"Saçmalama Kara kızabilir."
"Kara her türlü kızacaktır. Uyandırsam da uyandırmasam da kızacak."
Duyduğum şeylerle gülerek gözlerimi açıp mırıldandım.
"Bana kızmaz."
Gözlerimi ovuşturarak başımı Kara'nın göğsünden kaldırıp başımızda dikilen Onur ve Natasha'ya baktım."Al bak! Uyandı! Off! Senin yüzünden Süveyda'yı uyandırdık."
"Aman be! Ne diye uyandıralım dediysem! Bana lan bana ne!"
Natasha'nın söylediği şeyle Onur homurdanarak giderken ben onlara gülerek başımı çevirip Kara'ya baktım. Başını koltuğa yaslamış ama sanırım sonradan boşluğa düştüğü için şu an yamuk duruyordu ve o bu şekilde uyumuştu. Oturduğum koltukta diklenip başını yavaşça omzuma koydum. Kara küçük homurtular çıkararak kollarını belime sarıp başını göğsümün üzerine kaydırdı. Gülümseyerek onun bebeksi haline baktığımda Natasha kolumu dürtükledi. Başımı kaldırıp ona baktığımda eğilip kulağıma fısıldadı.
"Konuşalım mı? Yalnız."
Göz ucuyla Kara'ya bakıp fısıldadım.
"Tamam... Bir dakika bekle."
"Tamam... Ben seni misafir odasında bekliyorum."Natasha arkasını dönüp giderken ben de Kara'nın belime doladığı kollarının arasından yavaşça çıktım. Başı boşluğa düşüp kayarken onun bu haline dayanamayıp saçlarını okşayarak fısıldadım.
"Kara. Sevgilim, hadi uyan ve eve git dinlen."
Saçlarını okşadığım elimi tutup gözlerini usulca araladı.
"Kara uyandın mı?"
Kara gülümseyerek yüzüme baktığında elimi ellerinin arasından çekip dağılmış olan saçlarını ve gömleğinin yakasını düzenledim.
"Hadi kalk, koltukta uyumuşsun şimdi boynun tutulacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GRİ (Ateş) +18 (TAMAMLANDI)
ChickLit"Gel hadi gidelim." Uzattığı eline bakarak fısıldadım. "Konuşmayacak mıyız? Hani sen o minik kuşu merak ediyordun." Söylediğim şeyle düz bir ifadeyle bana bakıp elini geri çekti. "O minik kuş ile çok ortak noktamız olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden ar...