Merhaba Canlarım ❤️
Ufak bir duyuru yapmak için geldim. Sizleri daha fazla bekletmeden hemen duyuruya geçiyorum.
Öncelikle ilk konu, 10 AĞUSTOS benim için çok önemli bir gün. 10 AĞUSTOS Kara'nın doğum günü ve ben de bugüne özel şöyle bir şey yapmak istedim. 13 Ağustost Cumartesi yayınlayacağım bölümü öne çekip 10 Ağustost'da yayınlamaya karar verdim. Ve bu nedenle de 13 Ağustos Cumartesi ise yeni bir bölüm gelmeyecek. Ama ondan sonra Eylül ayının ilk haftasına kadar düzenli olarak her Cumartesi olduğu gibi bölümler gelmeye devam edecek.
İkinci bir konu ise şu, birinci kitabın finaline son beş bölüm kaldı. Ve her biri eğer bir aksama yada herhangi bir sorun olmasa bir hafta ara ile gelecek. Ve tam olarak 10 Eylül'e birinci kitabın finalini tamamlamış olacağım. Ondan sonra ise bir hafta gibi kısa bir ara vericem ve hemen ardından bir aksilik olmazsa 19 Eylül'de ikinci kitabın birinci bölümü ile yine burada olacağım. 19 Eylül biliyorsunuz ki çok önemli bir tarih. Bu tarihte Süveyda Kara ilk defa karşılaştı. Ben de bu yüzden ikinci kitabın birinci bölümünü 19 Eylül'de yayınlamak istedim. Ayrıca 19 Süveyda ve Kara için çok önemli. Ve ilerleyen zamanlarda 19'un Süveyda'nın ve Kara'nın hayatında ne kadar yer aldığını ve ne kadar önemli olduğunu görmüş olucaz.
Üçüncü ve son konu ise ikinci kitabı yine burada tek bir yerden devam edecek. Zaten şuan kurgumu hâlâ yazmaya devam ediyorum. Yani hâlâ yazma aşamasındayım. Ki eğer böyle devam ederse Mavi Gri iki kitap olarak kalacak. Yani şuan için öyle görünüyor gibi. Ama ki eğer bu şekilde yazmaya devam edersem üçüncü bir seriyi de görebiliriz gibi duruyor. (Bakalım artık neler olacak😉) Ama tabi devam edecek olursam da yine burada tek bir yerde toplayarak devam edeceğim. Ve eğer ki bir şey olmazsa ben de elimden geldiğince yazmaya ve size de yeni bölüm atmaya devam edeceğim.
Evet bebeklerim yapmak istediğim duyuru bu kadardı. Eğer aklınızda bir soru işareti kaldıysa ve anlamadığınız bir nokta olduysa bana buradan yazabilirsiniz. Kendinize iyi bakın aşklarım. Yeni bölümlerde görüşmek üzere. Kocaman öpüldünüz ❤️🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAVİ GRİ (Ateş) +18 (TAMAMLANDI)
ChickLit"Gel hadi gidelim." Uzattığı eline bakarak fısıldadım. "Konuşmayacak mıyız? Hani sen o minik kuşu merak ediyordun." Söylediğim şeyle düz bir ifadeyle bana bakıp elini geri çekti. "O minik kuş ile çok ortak noktamız olduğunu düşünüyorum. Bu yüzden ar...