62. BÖLÜM: KAMBUR

262 11 0
                                    

Canlarım❤️❤️❤️

Bu bölüm geçen bölümde Süveyda ve Kara'nın Guarino ile Asena'nın evinden gittikten sonra Guarino ve Asena'yı anlatıyor. Yani İtalyandan gitmeden önceki geceyi anlatıyor. Umarım anlatabilmişimdir 🙈🙈

Ufak bir uyarı yapmak istiyorum... Bölümün ortasına doğru küçük bir +18 sahne olacak. Okumak istemeyen atlayabilir.

Her neyse canlarım sizi daha fazla bekletmeyeyim. Hepizine iyi okumalar bebeklerim ❤️

 Hepizine iyi okumalar bebeklerim ❤️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

62. BÖLÜM

ASENA'NIN ANLATIMINDAN

"Asena hâlâ banyoda mısın sen? Bavulları hazırlamamız gerekiyor. Biliyorsun yarın Türkiye'ye gidiyoruz. Acele et biraz."

Guarino'nun İtalyanca söylediği şeylerle başımı eğdiğim klozetten kaldırıp gözlerimden akan yaşları sildim. Son bir haftadır midem bulanıyordu. Ama bugün çok daha kötüydüm. Artık midemin içi bomboştu ama ben hâlâ gözlerimden yaş akıp gidene kadar kusuyordum.

"Guarino birazdan çıkıyorum. Sen bavulları hazırlamaya başla ben birazdan gelirim."

Midem tekrardan ağzıma geldiğinde öğürerek kustum. Kusmaktan içim dışıma çıkarken ağlayarak başımı klozete yasladım. Yorgunluktan gözlerim kapanırken midem hâlâ bulanıyordu. Bu nasıl bir şeydi böyle. Midemi bu kadar kötü olacak şekilde üşütmüş olamazdım.

"Asena!" diyerek bağıran Guarino ile birlikte kapı tıklatıldı. Korkuyla hızla sifonu çekip ayağa kalktım. Ayağa kalkmamla yer ayağımın altından kayar gibi oldu ve başım döndü. Tutunmak için lavoba tezgahına ellerimi attığımda ellerim kaydı ve ben yere sertçe düştüm. Lavoba tezgahının üzerinde ne varsa hepsi benimle birlikte yere düşüp paramparça oldu.

"Asena! İyi misin! Amore mio ne oldu!"

Guarino'nun korkuyla bağırarak kapıyı yumrukladığını duyduğumda zorlukla gözlerimi açtım. Guarino banyo kapısını kırıp içeriye girdi. Banyo fayansının üzerinde boylu boyunca yattığımı görmesiyle koşarak baş ucuma gelip oturdu. Yüzümü ellerinin arasına alıp başımı dizlerinin üzerine koydu.

"Asena iyi misin? Ne oldu sana? Asena cevap ver bana!"

"Düştüm... Ayağım kaydı..." dedim yarı açık zihnimle ve Guarino'nun ellerimin arasına aldı ellerini tuttum.
"Hastaneye gidelim mi aşkım? Bir yerinde ağrı var mı?"
Gözlerimi usulca kapatıp başımı salladım.
"Guarino beni yatağımıza götürür müsün?"
"Tabi aşkım. Hemen."

Beni dikkatle ama çabuk bir hareketle kucağına aldı ve dikkat ederek banyodan çıktı. Ardından beni yatağımıza boylu boyunca yatırıp üzerime ince bir pike örttü.
"Asena iyi misin? Doktor çağırmamı ister misin?"
"Sadece su istiyorum..." dediğimde Guarino hızla yatağın yanındaki dolabın üzerindeki sürahiden bir bardak su alıp bana döndü. Başımın altından tutup usulca beni kaldırdı ve bana birkaç yudum su içirdi.

MAVİ GRİ (Ateş) +18 (TAMAMLANDI) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin