173.Bölüm

379K 17.8K 31.7K
                                    

Sevgili yol arkadaşlarım,

73.Bölüm'ün finali, Maça Kızı 8 evreninde 21 Mayıs'a tekabül ediyordu ve 100 Bölüm sonra, 173 de geldi çakıştı 21 Mayıs ile işte!

Zaten 21 Mayıs, Maça Kızı 8'in sizlerle ilk kez buluşma tarihi olduğu için, bu evrende de benim için çok özeldir. Böylesi bir denk geliş, sayılarla ilişkimiz öyle büyülü ki... 🥲✨

Oylarınız, yorumlarınız, tweetleriniz, mesajlarınız, story'leriniz, postlarınız, editleriniz, sevginiz ve ilginiz için çok teşekkür ederim! 💛

Bu akşam da her zamanki gibi yorumlarda olacağım, orada buluşalım...🫠

Sizi çok seviyorum, var olun! 🙏🏻🌻

♠️

"Çüş!" dedim şaşkınlıkla. Bora verdiğim tepkiyi anlayabilmek için elimdeki cihaza baktı. "Gerçekten para tuzağı! Islak mendil ısıtıcısı nedir yahu?! Isınmasa n'oluyor ıslak mendil?!"

Şirketten çıkıp bir bebek mağazasına gelmiştik. Aslında okuduğum bütün makalelere, forum sitelerine, dijital hamilelik günlüklerine ve çeşitli sosyal medya videolarına göre bebek alışverişi için çok ama çok erkendi ve bunun ben de farkındaydım ama zaten bu alışverişi kızımız için değil babası için yapmayı istemiştim. Bu alışveriş uğruna ZNV Matematik Okulu'ndaki randevumu bile ertelemiştim ve önce tersaneye, sonra da Karabey Holding'e gittiğimiz için fazlasıyla vakit kaybetmiştik bile.

"Vardır mutlaka mantıklı bir sebebi," dedi Bora, cihazı elimden alırken.

"Hayır sevgilim, hayır hayır! Özellikle ilk aylarda, teni çok hassas ya... Islak mendil değil pamuk kullanıyorlar artık," dedim. Bora cihazı yerine koyarken, engin bilgilerimi onunla paylaşmaya devam ediyordum. "Ama normal pamuklardan değil, bebek temizleme pamuğu... Organik olanları falan var. Çeşit çeşit. Bizim çocukluğumuzda pamuk kullanmıyorlardı bebeklerin altını değiştirirken. Silindir şeklinde ıslak mendil kutuları vardı! Ben hatırlıyorum, onları kullanıyorlardı. Esin'in, Masal'ın bebekliğini gördüm ben! Can dün doğdu daha! Ben bu konuyu, Yeğeninizle alakalı sorular grubunda uzun uzun konuştum ayrıca. Kesinlikle pamuk kullanmak zorundayız."

"Nazlı sakin ol," dedi gülerken. "Mantıklı bir sebebi olabileceğini söyledim sadece; sağlıklı ya da gerekli olduğunu değil. Almıyoruz, sorun yok." Başını hafifçe iki yana salladı. "Ayrıca... Sor bakayım Begüm'e. Dışarı çıktığı zaman, ıslak mendil mi kullanıyormuş pamuk mu? Eğer cevabı pamuksa, abin bundan sonraki bütün pamuk masrafını üstlenmiş de. Adım kadar eminim ki kısa bir süre dikkat etmiştir ama kafedeyken, parktayken falan ılık su bulmaya, sonra da pamuğu ılık suyla ıslatmaya falan asla uğraşmamıştır."

"Ben termos kullanacağım," dedim, yürümeye devam ederken. Bora'nın kaşları çatılmıştı. "Termosa derecesini ayarladığım suyu koyacağım. Pamuk için de ayrıca organik bir çanta satın alacağım. O çanta da pamuktan üretilmiş olacak. Dışarıdayken işimi öyle halledeceğim."

"İstersen bebek bezi yerine de yıkanabilir pamuk bezler kullanalım Nazlı?" dedi hayretle. Sıkıntılı bir nefes verdi. "Organik bir çocuk yetiştirmek istediğini hiç zannetmiyorum. Bütün bunlar bana biraz, kaş yaparken göz çıkarmak gibi geliyor açıkçası. Elbette ki her şeyine dikkat edelim ama makul seviyede, uçmadan, takıntı haline getirmeden, sınırlar çizerek... Evet ıslak mendil çok da matah bir şey değil fakat altını ıslak mendille silmiş bulunursan, en kötü ne olabilir?"

Maça Kızı 8Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin