P I Ę Ć D Z I E S I Ą T - S I E D E M

1.1K 81 17
                                    

~ 2,5 miesiąca później ~

- Jak się czujecie z tym, że od września zaczynamy ostatni rok szkoły ludziska? - zapytał Chris, kiedy wychodziliśmy w piątkowe popołudnie ze szkoły. Byliśmy wolni przez kolejne półtora miesiąca.

- Mów o sobie bałwanie - bąknęłam szturchając go w ramię - Mi i Luke'owi zostały dwa lata. 

- Devries jakie plany po szkole? - zapytał tym razem mojego chłopaka. Spojrzał się na niego, a później na mnie do góry, ponieważ miał mnie na plecach. 

- Jak na razie to opierdol - zaśmiał się i uszczypnął mnie w pośladek, na co pisnęłam zaskoczona i uderzyłam go w głowę. Coś za coś - Dlaczego my w ogóle mówimy o szkole w pierwszy dzień wakacji? Korzystajmy z tego, że nie musimy jak na razie chodzić do tej budy. 

Zaśmialiśmy się całą czwórką i ruszyliśmy w swoim kierunku. Chris i Luke poszli do tego pierwszego, a ja z Leondre do niego. Cały czas miał mnie na plecach, ale co jakiś czas mnie podrzucał, aby było mu wygodniej. Oparłam głowę na jego ramieniu co jakiś czas bawiąc się jego włosami na karku. 

- Jakieś plany masz na wakacje? - zapytałam po kilkunastu minutach ciszy. Spojrzał się w bok i pocałował mnie w kącik ust zanim odpowiedział. 

- Zapewne sam spontan - mruknął uśmiechając się lekko - Może cię gdzieś zabiorę, zobaczy się Summer. 

Szliśmy tak przez kolejne pięć minut dopóki nie zatrzymaliśmy się pod mieszkaniem chłopaka. Postawił mnie na ziemi i wyjął klucze z kieszeni otwierając nimi drzwi. 

- Zostaniesz u mnie? - zapytał, kiedy ułożył się wygodnie na kanapie. Usiadłam koło niego, a ten objął mnie ramieniem, całując przy okazji w skroń. 

- A chcesz żebym została? 

- Bardzo - wyszczerzył zęby w uśmiechu, a ja przekręciłam oczami. 

- Tylko wiedz, że między nami nic się nie stanie - cmoknęłam go w nos i położyłam mu się na nogach - Pod koniec sierpnia jest festyn tutaj, pójdziemy? 

- Jak tak bardzo chcesz, to tak kochanie pójdziemy - powiedział 

- Jesteś najlepszy

***

z tego co obliczyłam pre-drama zacznie się od 70 rozdziału czyli dużo nie zostało do niej. zgadujcie o co może chodzć, jestem ciekawa waszych teorii.

jeżeli chodzi o pierwszą książkę czy zostanie przywrócona i poprawiona.. to nie, nie zostanie przywrócona, ponieważ całkowicie ją usunęłam, a to jest trochę ulepszona wersja x

see ya, do końca 33 rozdziały

Naughty Boy || devries ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz