D Z I E W I Ę Ć [3]

580 44 1
                                    

Złapałam marudnego Alexa za rękę i przekroczyliśmy granice Disneylandu, kiedy oczy chłopca zabawnie się rozszerzyły.

- To jest ogromniaste - wymruczał cicho i wyciągnął ręce do góry, abym go wzięła do siebie.

- A co ty myślałeś synu, że to będzie takie małe jak nasz ogród? - parsknął Leondre poprawiając sobie Kylie która spała przytulona do jego ramienia - I tak nie wejdziecie na wszystkie atrakcje.

Młody Devries spojrzał się na nas i pokręcił nosem wychodząc na przód, całkowicie zapominając o tym, że przed chwilą chciał abym wzięła go na ręce. Spoglądam się na swojego narzeczonego i oboje parsknęliśmy śmiechem. Jesteśmy jeszcze zbyt młodzi, aby dobrze odnaleźć się w tym całym dorosłym świecie. 

Poprawiłam plecak i podbiegłam do Alexa chwytając go pod pachami i podniosłam go, na co głośno się zaśmiał, a ci co przechodzili obok nas uśmiechnęli się w naszą stronę. 

- Mama taam! - pięciolatek pokazał nam coś palcem będąc mocno podekscytowany, a jego oczy mocno zabłyszczały. W tej chwili był tak bardzo podobny do swojego ojca. 

***

Zaczęło się ściemniać, kiedy całą czwórką stanęliśmy przed zamkiem Disneya. Może wykorzystaliśmy chwilę nieuwagi bliźniaków i poprosiliśmy jakąś parę, aby zrobiła nam zdjęcie, które kilka minut później wylądowało na koncie mojego narzeczonego. 

suhtorii: with my cupcake in Disneyland @/itssummyhere

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

suhtorii: with my cupcake in Disneyland @/itssummyhere

Uśmiechnęłam się szeroko i pogłaskałam chłopaka po policzku, a on w zamian objął mnie ramieniem i złożył lekki pocałunek na mojej skroni. 

- To jest niemożliwe jak bardzo jestem w tobie zakochany Summer. 

***

być może dzisiaj albo jutro skończę NB, bo zostały mi jakieś trzy rozdziały do napisania 

Naughty Boy || devries ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz