Życie nie jest nazywaną bajką, nie wszystko idzie po myśli niektórych. Może zaczniemy od początku.. Summer Lenehan i Leondre Devries. Dziewczyna go nienawidziła przez naprawdę długi okres, nikt nie zna przyczyny dlaczego tak było. Dostaje okazję wyjechania w trasę z duetem brata w tym właśnie z Leo. Dzieje się różnych rzeczy, dobrych jak i złych. Minęły może z dwa miesiące, kiedy oboje się przekonali, że darzą siebie nawzajem jakimś uczuciem. Postanowili zaryzykować. Nikt też nie znał zamiarów Devriesa. Był początek roku, kiedy założył się z chłopakiem ze swojej klasy, że do końca roku szkolnego prześpi się z panną Lenehan.
Ich związek rozkwitał, mieli te swoje wzloty i upadki. A co było jak Summer się dowiedziała o zakładzie swojego chłopaka? Już wtedy nie było tak kolorowo. Krzyki i kłótnia, to spowodowało rozpad ich półrocznego związku. Oboje przez to cierpieli. Każdy z nas popełnia jakieś błędy i to nawet te najgłupsze, ale chyba każdy może dostać drugą szansę co?
Po kilku tygodniach dali sobie drugą szansę. Po tym wszystkim ich związek był naprawdę niesamowity. Starali się nie okłamywać, ale.. Co jeśli na ich drodze stanie dziewczyna o imieniu Collen Johnson? Jak bardzo namieszała w ich dotychczasowym życiu/
Wyobraźcie sobie, że wasza druga połówka ma wypadek podczas którego traci pamięć, a inna podaje się za dziewczynę twojego chłopaka, a on jej wierzy, a ciebie traktuję jak przyjaciółkę? A co jeśli ty się okazujesz być w ciąży z tym chłopakiem, po tym jak się przespaliście jednej nocy po pijaku?
Jak wygląda teraz życie Summer Lenehan i Leondre Devries? Jakie niespodzianki wylosuje im życie?
***
dodaje dzisiaj, macie taki przedsmak drugiej części, ale oficjalna premiera jest dopiero we wrześniu :)
mogę waszą opinię na temat naszego prologu? rozdziały będą raz albo dwa razy w tygodniu, najczęściej w weekendy.
to co? widzimy się w kolejnych x
miłego dnia/nocy
~ UWAGA ~
AKCJA ROZGRYWA SIĘ DWA MIESIĄCE PÓŹNIEJ
przy okazji ktoś coś może mi zrobić okładkę to tego opko? byłabym wdzięczna robaczki x
CZYTASZ
Naughty Boy || devries ✔
Fanfiction#1 Ona go nienawidziła z niewiadomych przyczyn. On był typowym szkolnym dupkiem, a jednocześnie przyjacielem jej brata. Jest zakład.. który może dużo namieszać w życiu tej dwójki. #2 Ich życie było różnorakie, raz się układało, a później, ładnie mó...