T R Z Y N A Ś C I E

1.7K 108 3
                                    

- Summer powiedz szczerze... - zaczął Christian idąc zaludnionym korytarzem. Zmrużyłam oczy i zagryzłam nerwowo wargę obawiając się pytania przyjaciela - Devries zajebiście całuje ? 

- Williams - jęknęłam, bo on naprawdę nie zna granic. 

- No co Lenehan. Chcę wiedzieć czy ten dupek naprawdę dobrze całuje o i jak smakuje - dodał jeszcze z cichym rechotem. Westchnęłam i spojrzałam  na osiemnastolatka, który pokazywał swoje idealne uzębienie - A więc ? 

- Całuje zajebiście - mruknęłam przypominając sobie sytuację z sprzed kilku tygodni, gdzie pierwszy raz mnie pocałował - Smakuje miętą, czekoladą i fajkami. 

- Och, to musi byc kurewsko dobre połączenie - westchnął rozmarzony i nawilżył wargi jakby chciał to poczuć - Tak cholernie Ci zazdroszczę, bo zaczynasz roztapiać lodowate serce naszego Devriesa. 

- Polemizowałabym Chris - zaśmiałam się - Całowaliśmy się raptem dwa razy, a ty od razu zaczynasz o tym, że ogrzewam jego lodowate serce, przez które pieprzy jakieś laski ze szkoły i klubów. 

- Właśnie jak jesteśmy przy tym temacie, podczas tej trasy ile przeleciał ? - jego brwi wystrzeliły w górę i oparł się o parapet. - W ciągu tych trzech tygodni co z nimi byłaś ? 

- W ciągu pierwszego tygodnia, siedem dziewczyn z klubów, później był spokój. 

- Summs, kupię Ci okulary, bo naprawdę jesteś ślepa, że Leo zaczyna żywic do Ciebie jakieś uczucie - przytulił mnie i zostawił samą z ogromnym mętlikiem w głowie. A co jeśli Chris ma rację ? 

***

Dzisiaj trochę krótszy, bo zaledwie 220 słów.. Luuv ya

Naughty Boy || devries ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz