D W A D Z I E Ś C I A - P I Ę Ć [2]

810 84 6
                                    

- I co? - bąknąłem do Kylie, która spała na mojej klatce - Matka zostawiła nas samych dzisiaj.

Minął miesiąc od kiedy te brzdące są z nami i przyznam szczerze, bywa czasem cholernie trudno. W końcu nadszedł kiedyś taki dzień, kiedy Summer zostawiła mnie samego z dwójką miesięcznych dzieci, a sama wyszła gdzieś z Luke'iem.

Moja córka spokojnie spała wtulona we mnie, a Alex leżał koło mnie co chwilę wierzgając swoimi malutkimi rączkami uderzając co rusz o skórę z jakiej jest zrobiona kanapa.

- Widzę, że Lenehan cię wkopała - usłyszałem głośny śmiech Chrisa, który jak gdyby nic wszedł  do mojego salonu porywając moje dziecko w swoje ramiona - Stęskniłeś się za swoim wujaszkiem co?

Przekręciłem oczami na jego dziecinne zachowanie i powoli, aby nie obudzić dziewczynki wstałem z mojego miejsca, a dziecko odłożyłem do łóżeczka które dzieliło ze swoim starszym o kilka minut bratem.

- Jak sobie radzisz stary? - bąknął klepiąc mnie po plecach na co jednoznacznie się spiąłem - Whoa, co ci?

- Kylie śpi od rana, Alex.. Widzisz - wzruszyłem ramionami - A ze mną wszystko okay.

- Kłamiesz farfoclu.

Spojrzałem się na niego z spod przymrużonych powiek i wszedłem do kuchni.

- Chyba dorosłem odpowiednio, aby zrobić ten ogromny krok w naszym życiu Christian - parsknąłem, a przyjaciel mojej dziewczyny uśmiechnął się szeroko wydając z siebie naprawdę ogromny pisk.

Jak obudził nim Kylie, będzie ją uspiał.

- Myślałem, że się nigdy nie nie doczekam Devries!

- Pozostaje pytanie czy się zgodzi.

- Stary ona cię szaleńczo kocha, więc nie ma mowy żeby się nie zgodziła, aby za ciebie wyjść.

***

dlaczego mam wrażenie, że wszystko wróci do normy dopiero na święta? 😣
udało mi się coś wyskrobać i dupy może nie urywać, ale naprawdę nie mam weny 🔫 nie wiem kiedy kolejny, więc nawet nie pytajcie o to 💔 miłego dnia/wieczoru 💗 a my widzimy się następnym razem

pozostało 5 rozdziałów do końca crii

Naughty Boy || devries ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz