Może i minął kolejny miesiąc, który był pełen pracy. Wychodziłem rano, a wracałem praktycznie w nocy, nie widując się prawie w ogóle z moją rodziną.
- Kiedy masz zamiar to zrobić? - usłyszałem Charliego, kiedy siedzieliśmy w studio nagrywając kolejne piosenki na nową płytę.
- Nie wiem - bąknąłem odchylając głowę do tyłu - Nie mam pomysłu jak to mogę zrobić.
- A spontan? - zaproponował blondyn spoglądając się na mnie.
- Co masz na myśli?
- Nie wiem, jak będziecie coś robić w domu, albo gdzieś wyjdziecie. Summer mówiła, że Chruke dzisiaj zabiera dzieci do siebie.
- No jesteśmy dzisiaj sami w domu - moje kąciki ust uniosły się do góry - Dzięki Charlie, jeszcze coś wymyślę.
***
Schowałem rzeczy Kylie do torby i podałem ją Chrisowi, który powoli bujał Alexa w wózku.
- Uważajcie na nich - powiedziałem niby groźnym tonem, ale chyba nie wyszło, bo wszyscy się roześmiali.
- A wy nie zmajstrujcie kolejnego dzieciaka - zaśmiał się Luke, a ja z Summer przekręciliśmy oczami - Bawcie się dobrze gołąbeczki, dzieciarnia jutro będzie do odbioru.
Zanim zdążyłem coś powiedzieć, zostaliśmy już sami.
- Jakieś plany Summer? - zapytałem dziewczyny odwracając się na pięcie.
- Idę spać - mruknęła przytulając się do mnie. Cicho się zaśmiałem obejmując ją jednym ramieniem, adruga dłonią zsunąłem do kieszeni moich jeansów sprawdzając czy na pewno mam pudełko z pierścionkiem.
Tak jak Charlie mówił na spontanie.
- Summi ja.. uh - zacząłem się jakąś, bo nie wiem jak zareaguje na to co zrobię - Wiesz jak cię kocham?
- O co chodzi? - zmarszczyła brwi, a później zakryła usta dłonią, kiedy osunąłem się na kolano - Nienienienie!
Wziąłem głębszy oddech i wyjąłem pierścionek.
Raz się żyje prawda?
- Summer Lenehan czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną?
***
to był ostatni rozdział drugiej części 💔 został jedynie epilog ew. 3 część będzie miała może z 20 rozdziałów, a może i mniej, idk jeszcze 😅 a teraz życzę miłego dnia/wieczoru 💖
na epilog trochę poczekacie za to, bo nie mam w ogóle na niego weny eww.
po jego dodaniu będzie może z miesięczna przerwa miedzy 2 a 3 częścią, bo muszę się zastanowić nad fabułą 😅
CZYTASZ
Naughty Boy || devries ✔
Fanfiction#1 Ona go nienawidziła z niewiadomych przyczyn. On był typowym szkolnym dupkiem, a jednocześnie przyjacielem jej brata. Jest zakład.. który może dużo namieszać w życiu tej dwójki. #2 Ich życie było różnorakie, raz się układało, a później, ładnie mó...