- Zwariowałaś?! - aż podskoczyłam ze strachu.
- Obudziłam Cię? - przecież sprawdzałam godzinę...
- Nie. - spojrzała w ekran. - Jak możesz dzwonić do mnie dopiero teraz?! - była oburzona. Zaśmiałam się.
- Ah przepraszam Cię. - skłoniłam się. Faktycznie jestem tu już drugi dzień, a nie zadzwoniłam.
- No ja myślę. - uśmiechnęła się. Prowadziłyśmy wideo rozmowę. Zawsze lepiej widzieć swojego rozmówce. - I jak?
- Dobrze... - przyznałam zmęczona. Wczoraj późno poszłam spać, a wstałam specjalnie wcześnie ,żeby zjeść śniadanie z chłopakami. Teraz jestem sama w dormie, bo zespół ma trening.
- Nie kłam. - spiorunowałam ją spojrzeniem.
- Nie kłamię. - zapewniłam. - Spędziłam wczoraj cały dzień z Jiminem.
- I co robiliście? - usiadła na łóżku, bo wcześniej wstała zamknąć drzwi do swojego pokoju. Także była zmęczona. Pewnie ciężki dzień w szkole.
- Nie po to dzwonię. - zmieniłam temat. - Chodzi o umowę. - spoważniała. - Wcale nie będę grać z chłopakami z zespołu.
- Co? - zdziwiła się. - Przecież to ich film.
- No tak...Ale Chan zażyczył sobie prawdziwych aktorów.
- Poradzisz sobie. - ona zawsze we mnie wierzy.
- Wiesz... chce studiować sztukę...ale aktorstwo? - wątpiłam.
- Oh no weź. - machnęła ręką. - Przecież lubisz występować. - miała racje. - Każde przedstawienie zawsze z twoim udziałem. - skinęłam głową. - Do tego... czy nie tego chciałaś?
- Co masz na myśli? - zaskoczyło mnie jej pytanie.
- Przecież zawsze chciałaś grać w serialu lub filmie... często to mówiłaś. - fakt. Każdy serial lub film relacjonowałam jej na bieżąco. Mówiłam o losach bohaterów, a potem marzyłam. Ona to wszystko wysłuchiwała. Nawet moich narzekań jak to bym chciała mieć takiego chłopaka albo brać udział w produkcji.
- No tak... - zgodziłam się.
- Ola brałaś już udział na planie zdjęciowym. - robiła wszystko bym w siebie uwierzyła. - Przepraszam ,że to powiem , ale skoro mamy studiować w Seulu potrzebujemy też pieniędzy. - rozśmieszyła mnie tym.
- No dobra. - przerwałam jej przemówienie. - Teraz mnie przekonałaś.
- Nareszcie! - krzyknęła zadowolona.
***
- Poczekaj moment tylko się ubiorę. - skinęła głową. Ukucnęłam koło walizki i wybrałam sukienkę. Na dwunastą jestem umówiona na rozmowę z Chanem. Hayley obiecała po mnie przyjechać i skorzystać z okazji spędzenia ze mną czasu. Paulina kazała mi przekazać jej małą paczuszkę. Szczerze mówiąc nie wiem co przyjaciółka w niej umieściła. Jednak...to może lepiej ,że nie wiem?
- Co ty na pokaz się szykujesz? - zawołała zniecierpliwiona.
- Aish! - syknęłam. - Nie mogę dosięgnąć zamka. - pokazałam się jej w kwiecistej sukience, którą dostałam od mamy z okazji urodzin.
- Pomogłabym, ale nie mam jak. - rozłożyła ręce w geście bezradności. Zaczęłam się wić i wyginać by jakimś cudem dosięgnąć zamka i zapiąć sukienkę. - Ale całkiem ładnie wyglądasz. - stwierdziła. Uśmiechnęłam się i puściłam materiał. Sukienka spadła.
- Cholera! - warknęłam. Drzwi się otworzyły. Zamarłam. Do mojego pokoju wszedł Taehyung. Uśmiechnął się, ale momentalnie się odwrócił. Natychmiastowo włożyłam sukienkę na siebie.
- Przepraszam... - odezwał się zmieszany. - Eee przyjdę później. - jasna cholera.
- Czekaj. - zatrzymałam go. Zastygł. Za pół godziny muszę być gotowa. Nie mam innego wyjścia. - Mógłbyś zapiąć mi sukienkę? - spojrzałam na niego zrozpaczona i sfrustrowana. Jednak spójrzmy na to tak :widział mnie w bieliźnie. Gorzej już nie będzie. Jego spojrzenie było...przerażające. Chwilę patrzył na mnie jak na obłąkaną, ale w końcu podszedł bliżej.
- Odwróć się. - polecił. Stanęłam do niego tyłem. Już widzę te komentarze Pauliny. Poczułam chłód metalu. Suwak się poruszył. Trwało to moment, a czułam jakby minęły wieki.
- Dziękuję. - powiedziałam. Uśmiechnął się.
- Gdzieś wychodzisz? - spytał wpatrzony w swoje stopy. Miał różowe skarpetki.
- Mam spotkanie z waszym menadżerem. - czemu przybrałam oficjalny ton?
- A... - nadal wyglądał na skołowanego. - No tak... W każdym razie...dobrze Cię widzieć. - zaśmiałam się.
- Ciebie też V. - zerknął na mnie i lekko się uśmiechnął.
***
Tae *o*
Dziękuję :3
CZYTASZ
BTS-Jimin
Fiksi Penggemar🎖#1 jungkook - 22.01.2021 🎖#3 hoseok - 18.05.2022 🎖#3 namjoon -3.03.2023 🎖#5 jimin - 7.10..2019 🎖#5 jin - 18.10.2021 🎖#3 idol - 24.02.2022 🎖#21 friendship - 08.07.2019 Czy zwykła nastolatka, która nie jest Azjatką ma szansę być ze sławnym ido...