Igra čežnje - 5. deo

143 3 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●5.deo●

Leo P.O.V.

Okrenula se i odšetala iz zgrade zanosnim i pomalo grubim hodom. Osmehnem se malo kada njena figura nestane iz mog vidokruga, te malo rastegnem ukočeni vrat.
L: Ti ćeš meni nismo na ti...
Nakrivim glavu dok su mi se razne misli motale po glavi.
Namestim sako i polako izađem, te sednem u auto i krenem svojoj kući.

Kejt P.O.V.

Vratim se nazad na posao i odem pravo u Martinovu sobu.
Sedeo je na krevetu sa glavom u njegovim rukama.
Skrenem pogled zabrinuto, te izdahnem i sednem pored njega na krevet bez ijedne reči.
Sklopim ruke i počnem da šaram pogledom nervozno ne znajući kako da počnem razgovor.
K: Jesi okej?
Odmahne mi glavom ne podižući pogled.
K: Jesu li je stabilizovali?
Konačno je podigao glavu i trepnuo par puta.
M: Dali su joj duplu dozu za smirenje..

Martin P.O.V.
●FLASHBACK●
D: Vaša majka uopšte nije dobro, mladiću. Dali smo lekove za smirenje i to jedva, morali smo da je vežemo za krevet.
Uhvatim se za čelo i blago klimnem glavom.
M: Kada je otac preminuo ona se nekako isključila iz ovog sveta i stvorila neki svoj. Šta god sam joj pričao to nije dopiralo do nje..
D: Shvatam. Ipak moram da Vas upozorim da njeno stanje može u kratkom roku da se pogorša. Može pokušati da naudi sebi. Ja Vam predlažem da ona ostane ovde da je mi držimo na oprezu, Vi možete dolazite kad god poželite i mi ćemo Vas obaveštavati o njenom stanju.
M: U redu, ako Vi smatrate da je tako najbolje, onda neka tako i bude.
Rukujem se sa doktorom i zabrinuto izađem iz ordinacije i uputim se ka izlazu.
Ispred je čekala Kejt naslonjena na motor. Kada me je ugledala zabrinuto mi je prišla i čekala da progovorim.
M: Moraju da je zadrže...
Izgovorim tiho te me ona samo povuče u zagrljaj.
●END OF FLASHBACK●

Kejt P.O.V.

K: Ja...
Progovorim ali se zaustavim jer nisam znala šta da kažem, te ga samo potapšem po leđima.
K: Ako ti treba nešto...
M: Znam. Tu si...
Klimnem glavom te promenim temu.
K: Onaj lik nije prodavac, već vlasnik te radnje. I mnogo je umišljen.
Začujem njegov blagi smeh.
M: Nervira te a nije ti ništa.
Osmehnem se i ja te oboje ustanemo i izađemo iz sobe.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now