~ Igra čežnje ~
●50.deo●
Leo P.O.V.
Legnem pored nje i podignem čaršav do njenog vrata kako bi joj bilo toplije, te joj sklonim pramen kose sa lica. Izmučeno je izgledala, ali je bar zaspala.
Pređem prstom preko njene obrve i time je probudim.
K: Žao mi je što nismo otišli na večeru..
I u ovakvom stanju je uspela da mi izmami osmeh na lice.
Pređem rukom preko njenog obraza, te se uspravim blago i ostavim nežan poljubac na njenim usnama.
L: Ići ćemo drugi put.
Približim joj se još malo, a ona odmah sklopi oči i utone u san.*3 UJUTRU*
Osetim neko slabo drhtanje pored sebe, te naglo skočim. Izgleda da sam zadremao iako sam pokušavao da ostanem budan pored nje.
Okrenem se brzo ka njoj i vidim da se trese. Čelo joj je bilo mokro od znoja, te je rukom dotaknem. Gorela je od temperature a groznica ju je tresla.
L: Hej hej...
Prošaputao sam tiho a ona je jedva otvorila oči i pogledala me umorno.
K: Hhladn..
L: Znam znam, samo se smiri...
Ustanem i stavim joj hladnu oblogu na čelo, ali je ona bila sve toplija.
Promenim joj nekoliko hladnih obloga na celom telu, te je blago otkrijem i nežno legnem preko nje i pokrijem nas.
Izbegavao sam njenu povređenu ruku, te spojim naša čela.
Jako je drhtala ispod mene da sam i ja počeo da se drmam.
L: Šššš...
Spustim se do njenog vrata i mojim dahom ga ugrejem.
Njena zdrava ruka se promrdala ispod čaršava i našla se na mojim leđima.
I ruka joj je drhtala, a vrhovi prstiju su joj bili ledeni.
L: Oznojićeš se od toplote pa će temperatura nestati...
K: Mhm...
Sklopila je oči i dalje drhtajući. Nisam znao kako drugačije da joj pomognem, ali sam znao da će toplina mog tela da joj pomogne.
Sve dok se nije smirila, ja sam proučavao njeno lice.
Njeni obrazi su bili rumeni, dok su joj usne bile blede boje. Oštre crte lica su joj pristajale uz njen spoljašnji grub karakter, ali nekako uklapao i uz njen unutrašnji miran karakter. Kao dve ličnosti se nekad ponaša, ali zato mi se i dopada.
Osmehnem se i otisnem nežan poljubac na njenim usnama.
Ostanem tako da ležim na njoj, sve dok nije prestala da drhti, a zatim sam se pomerio sa strane i lagano privukao je u zagrljaj kako se ne bi probudila, ali sam čuo da je nešto prošaputala.
L: Šta si rekla?
K: Volim te...
Sklopim oči smejući se, te je poljubim u čelo.
L: Opasna moja...*JUTRO*
Kejt P.O.V.
Otvorim polako oči i ugledam udubljeno ali prazno mesto u krevetu sa moje desne strane.
Naglo podignem glavu ali me bol u ramenu preseče, te samo vratim glavu na jastuk.
L: Nije ti slomljeno rame, samo su ti mišići povređeni.
Okrenem se na levo i sanjivim očima ugledam Lea samo u sivom donjem delu trenerke.
Savio se ka meni i nežno me poljubio i zatim se samo malo odmakao.
L: Volim i ja tebe...
Prisetim se brzo prethodne noći, te se najiskrenije nasmejem, a zatim ga zdravom rukom privučem sebi u dug poljubac. Ovo mi je trebalo, ovaj poljubac, ove usne, ova ljubav i ova nežnost...
BẠN ĐANG ĐỌC
Igra čežnje [ZAVRŠENA]
Bí ẩn / Giật gânKejt je jedna ratoborna, jaka i samouverena osoba koja svojim mračnim pogledima svima budi strahove u kostima. Žena je koja se čvrsto drži svog stava i svojih principa. Kad god bi neko rekao "Žena, policajac" ona bi na to podigla glavu i čvrsto usta...