Igra čežnje - 44. deo

94 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●44.deo●

Martin P.O.V.

U glavi mi i dalje bruje Rejeve reči. Debil je došao meni na vrata i drao se jer je video Lea kod Kejt.
Pa šta ja imam sa tim? I odakle njemu pravo da dođe kod mene i da mi se dere na uvo?!
Jedva sam ga i izgurao napolje, došao manijak u osam ujutru i to subotom kod mene.
Popnem se uz stepenice u Kejtinoj zgradi te odmah uhvatim kvaku i uđem unutra. Od kad se poznajemo znam da ne zaključava vrata.
Pređem pogledom po dnevnoj sobi, te krenem prema spavaćoj.
Otvorim vrata i širom otvorim oči gledajući u krevet.
Kejt leži na Leu i.. to bez ičega na sebi.
Lupim se po čelu i stavim ruke na bokove.
M: Vi ste gori od dece!
Viknem na šta se oboje trgnu i blago se podignu.
M: Isuse bre, pa nisam vas ovako sinoć ostavio! Šta ste bre to uradili?
Pogledali su se međusobno trljajući oči kako bi se razbudili.
M: Neću bre da vam budem vaspitačica. Šta ste uradili noćas? Jel zbog toga Rej poludeo?
Oboje su me u istom trenutku prostrelili pogledom i namestili ozbiljan izraz lica.
K: Šta je od tebe hteo sad?
M: Recimo samo da mi se izdrao na uvo subotom rano ujutru da sam ga jedva izbacio iz svog stana. Da nije dobio izbacivanje i od vas?
L: Dobio bi i smrt da me Kejt nije presrela.
M: Aaaa... otkud vi zajedno.. i to u krevetu?
Leo je pogledao u Kejt sa nekim malim osmehom ispod oka, a ona je nekako sramežljivo izbegavala da ga pogleda.
M: Izgleda da odgovor neću dobiti. Čekam vas u kuhinji, a vi se... bar obucite.
Vragolasto ih pogledam, te zatvorim vrata i odem u kuhinju.
Ima da izvučem iz Kejt šta se to desilo, ne može ona od mene da sakrije ništa.
Posle par minuta oboje su izašli iz sobe, Kejt u crnom kompletu trenerke, a Leo i dalje samo sa peškirom.
L: Idem do stana da se obučem pa ću doći.
M: Čekaj!
Viknem za njim na šta me oboje čudno pogledaju.
M: Idi do pekare na ćošku i kupi nešto za jelo, Kejtin frižider je uvek prazan.
K: Ha ha, veoma smešno!
Osmehne joj se, te izađe napolje a ja se odmah približim Kejt.
M: Ako mi izostaviš jedan detalj, isprašiću te na sledećem treningu!

Kejt P.O.V.

K: Daj bre Martine, šta ti je, ništa nije bilo. Onako pijana jedva sam mogla da uđem u stan sinoć, a kamoli da uradim nešto više.
M: Ma da, samo ste goli ležali zagrljeni, ništa posebno.
Osmehnem se ironično, te sramežljivo spustim pogled.
K: Nema vodu u stanu, pa se istuširao kod mene, i to je ušao dok sam ja spavala. Kada sam se probudila, čula sam kako Leo viče na ulaznim vratima, iako je pokušavao da bude što tiši.
M: Da pogodim, Rej je došao i video njega onakvog?
K: Upravo tako, a kad je video mene samo u donjem vešu rekao je kako sam opravdala značenje reči kurva..
Zastanem istog trena, jer mi je svaki put ta reč stezala srce, a Martin se okrenuo i sipao sebi čašu vode.
K: Leo ga je izbacio napolje, legli smo i... poljubili smo se.
Odjednom sam bila sva mokra po licu, te besno pogledam Martina.
M: Šta si rekla?!
Shvatim da je od čuđenja ispljunuo svu vodu iz usta i to po meni.
K: Pa bre Martine, ne treba mi još jedno umivanje!
Dođem do sudopere i uzmem krpu, te se obrišem.
M: Najvažniji deo si pokušala da sakriješ od mene! Pričaj dalje!
K: Ništa, poljubili smo se i nastavili da spavamo.
Pogledao me je sa podignutim obrvama očekivajući da nastavim dalje, ali ja nisam znala šta da kažem.
M: I, šta si osetila? Opet, posle svih trauma ovo ti je nešto novo..
K: Ne znam, osećala sam se mirno i spokojno, čak se nisam ni opirala, želela sam to na neki način...
M: Sviđa ti se, zar ne?
Ostanem ukopana u mestu, razmišljajući šta da odgovorim. Ne znam ni sama šta osećam.
Utom su se čula ulazna vrata i opet ugledam ta dva plava oka i taj blistavi osmeh.
To je to, nešto mi se stvarno dešava, i po prvi put posle toliko vremena, bio je to divan osećaj.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang