~ Igra čežnje ~
●110.deo●
Kejt P.O.V.
Iako sam mislila da ne želi da išta ima sa mnom, tokom večere mi je dokazao totalno suprotno. Namerno me je doveo u najotmeniji i najprometniji restoran u gradu.
Pošto smo sedeli za veoma malim stolom, rukom je mogao neprimetno ispod stola da prelazi preko mojih butina ispod haljine.
Obrazi su mi goreli od njegovih dodira, te sam često pila vino u nameri da me smiri ali me je ono samo još više uzbudilo.
Ostavio je novac pored računa na stolu, te smo izašli iz restorana i seli u auto.
Svež vazduh je izbio vrućinu iz mene, te sam se malo ohladila. Ali čim smo stigli ispred naše nove kuće, ponovo je svoje ruke obavio oko mog struka povremeno ga stiskajući.
Pribio me je grubo uz vrata zatvarajući ih tako da se jasno čuo tresak mog tela.
L: Morao sam...
Osmehnem se zadovoljno dok me je sve snažnije stezao, sve dok nisam osetila bol u mojoj zarasloj rani.
K: Stani...
Promrmljala sam kroz bol, te se on odmah odmakao od mene. Skinula sam gazu i prošla prstima preko rane.
Nije bilo ničeg strašnog, ali me je neočekivano zabolela. Vratila sam pogled na Lea, a on se samo okrenuo ka zidu i počeo pesnicom da udara u njega.
K: Nemoj!
Vrisnula sam, ali me on nije slušao. Udarao je sve jače dok sam ja gledala kako zid postaje udubljen a njegova šaka sve crvenija. Nikada ga ovako besnog nisam videla.
Najednom je stao i kleknuo i dalje okrenut ka zidu.
L: Uvek ćeš se sećati toga... nisam uspeo da te zaštitim od toga... dođavola!
Još jednom je udario pesnicom, te sam se namrštila i klekla iza njega hvatajući ga za ruku.
K: Ne. Ne radi to. Povređuješ me kada ovo radiš.
Pređem prstima preko crvenila na njegovoj ruci, a on je izmakne i privuče je sebi.
L: Nemoj...
K: Baš hoću.
Približim mu se još malo, obavijem ruke oko njegovih leđa i naslonim glavu na rame odmah pored njegove.
K: To što mi se desilo je moglo da se desi i da se ti nisi pojavio. Ne možeš sebe kriviti i kvariti ovako divan i... strastven trenutak.
Šapnem mu tiho grickajući ga za uvo.
L: Nemoj Kejt...
Proreži napaljeno suzdržavajući se, a ja se zadovoljno nasmejem.
K: Dođi.
Povučem ga za ruke i povedem na sprat sve do spavaće sobe, te ga gurnem na krevet.
L: Lagao sam te, uopšte mi nije bilo dobro...
K: Znam...
Izgovorim tiho, te mu skinem košulju i gurnem ga da legne.
K: Zato sada sledi kazna..
Osmehnem se zavodljivo, te dođem do svojih stvari i brzo mu zakačim ruke lisicama za krevet.
Opkoračila sam ga i sporim pokretima skinula svoju haljinu preko glave. Ništa nisam nosila ispod i to ga je izluđivalo, videlo mu se na licu.
Počela sam da se uvijam dok sam sedela na dnu njegovog stomaka, a on je od muke počeo da cvili.
L: Ovo je nehumano..
K: Ali dobro je, zar ne?
L: Đavole... skini mi lisice, ne živciraj me...
K: A-a...
Pomerim se malo u stranu i skinem mu pantalone, te ih bacim na pod.
Ponovo mu sednem na donji deo stomaka i počnem noktima da šaram po njegovim grudima.
Uživao je u svakom mom dodiru, a naročito u onom kada sam dodirnula njegovu vrelinu ispod mene. Namestila sam se pravo na njega i pustila da savršeno sklizne u mene.
Izdahnem duboko sa malim vriskom, te zabacim glavu unazad.
Žao mi ga je bilo, te sam mu ipak skinula lisice. Jedva je dočekao, odmah mi se približio dok sam se uvijala nad njegovim udom. Spretno mi je obgrlio leđa vešto smeštajući glavu među mojih grudi.
Krenuo je da me obori na krevet ali sam ga zaustavila.
K: Ne može. Ja više volim da sam gore. A i pod kaznom si.
Nasmešio se, te ga ja ugrizem za donju usnu.
Opet mu se pojavio onaj tužni pogled i ja shvatim gde je gledao. Pravo u moju ranu.
Iako sam se pomerala uživajući u početku napeg vođenja ljubavi, nisam uspela da njega držim u istoj strasti.
Približio se mom ramenu i svaki deo rane izljubio i prelazio jezikom.
L: Dozvolićeš mi da ja izbrišem sve tvoje loše uspomene..?
Sklopim oči blago gledajući u čoveka koji je malopre bio zver, a sada je kao malo jagnje.
K: Već si izbrisao, samo se ne vraćaj tome...
Spojim nam usne spajajući nam ne samo tela već i duše.
Snažno me je stegao i privukao sebi čim sam ga poljubila, shvatio je to kao neki znak da se i on opusti, te se i on konačno uključio u ovo naše spajanje posle toliko nevolja.
Uzdasi su preplavili našu sobu i ovo je bio pravi način da se obeleži naš novi život...
YOU ARE READING
Igra čežnje [ZAVRŠENA]
Mystery / ThrillerKejt je jedna ratoborna, jaka i samouverena osoba koja svojim mračnim pogledima svima budi strahove u kostima. Žena je koja se čvrsto drži svog stava i svojih principa. Kad god bi neko rekao "Žena, policajac" ona bi na to podigla glavu i čvrsto usta...