Igra čežnje - 12. deo

122 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●12.deo●

Kejt P.O.V.

Martin je vozio, čini mi se i brže nego što sam ja juče. Ali meni brza vožnja ne smeta.
Za tren oka smo se našli na velikom i prostranom vidikovcu sa dvospratnom belom kućom.
Još iz kola sam videla da su ulazna vrata razvaljena. Čim su se kola zaustavila, otvorila sam ih i potrčala prema ulazu sa pištoljem u rukama.
Polako sam ih otvorila i osmotrila da li je neko u zasedi dok je Martin bio iza mojih leđa prikrivajući me.
Pokažem mu rukom da proveri gornji sprat, a ja skrenem levo u kuhinju.
Nečujno ih otvorim i brzo pogledom pregledam prostoriju.
Na sred kuhinje je bio široki pult, a na njemu odmah primetim krvav kuhinjski nož.
Martin se odjednom pojavi pored mene i on primeti taj isti nož.
Izađe napolje i ubrzo se vrati sa prvom pomoći u ruci.
Spustim polako pištolj kada začujem teško i otežano dahtanje, te prođemo pored pulta i ugledamo Lea na zemlji i krvavog stomaka.
Martin mu odmah priđe i krene da ga previja, ali Leo blago podigne glavu i krvavom rukom pokaže na mene.
L: Hoću...nju...
Martin me začuđeno ali i sa malim smeškom pogleda, te se odmakne, a ja iznervirano odmahnem glavom i čučnem pored Lea.
K: Zovi hitnu, previše će krvariti i da ga najbolje previjem.
On izađe a ja požurim sa čišćenjem njegove rane na stomaku.
L: To je bio... Lukas...
K: Ćuti, ne zamaraj se, vidiš da mi otežavaš posao, sve više krvariš.
Držala sam čvrsto ranu ali je krv sve više izlazila i prelivala preko mojih ruku.
Za nekoliko minuta je stigla hitna pomoć i njega su ubacili na nosilima.
K: Idi sa njim i uzmi izjavu, a ja dolazim uskoro.
Klimnuo mi je glavom i ušao sa Leom u vozilo te su krenuli put bolnice.
Besno skupim pesnice i uđem u auto, te se odvezem nazad na posao.
Bez kucanja uđem kod šefa u kancelariju i složim namršten izraz lica.
K: Niko nikada nije ovako brzo napadao! Juče mu je polubrat obio radnju, a danas on leži u lokvi krvi u sopstvenoj kući! Idem odmah kod tog Lukasa da ga privedem! Ovo je nepodnošljivo!
Š: Polako, smiri se. A i treba ti neki dokaz kad ga privedeš. Jel Martin sa njim u bolnici?
K: Jeste..
Š: Idi i ti u bolnicu, nek Leo dođe sebi pa onda smišljajte šta ćete dalje.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now