Igra čežnje - 16. deo

118 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●16.deo●

Kejt P.O.V.

Ušla sam u salu pola sata pre treninga. Istrčala sam par krugova pa sam zadihana stala na sred sale.
Moje dahtanje prekinu zvuci koraka, te podignem glavu i vidim naše dve ekipe sa Martinom ispred njih koji mi je neprimetno pokazao rukom da se priberem na šta ja ustanem i udahnem duboko.
On stane pored mene a ekipe stanu ispred nas.
Prepoznam onu devojku koja nam je tanije danas prišla sa krvavom rukom, te vidim da je sada zavijena. Naravno da Martin nije mogao da je ostavi na cedilu.
Blago se osmehnem te pogledam ostale.
K: Malo se zagrejte pre ozbiljnog treninga. Deset krugova oko sale!
Svi krenu da trče dok smo Martin i ja stajali na sred sale.
Oni se opet vrate na početni položaj, te im Martin pokaže da krenu sa treningom.
K: Ti ne!
Viknem na onu devojku na šta me ona čudno pogleda. Priđem joj i pokažem joj na ruku na šta skrene pogled.
K: Sedi na klupu i posmatraj trening, kad ti zaraste rana onda ćeš nastaviti.
Ona ode, a ja se vratim treniranju.

*VEČE*

Leo P.O.V.

Osećam kako me i dalje peče rana na stomaku koji god pokret da napravim. Jedino što mogu je da podignem glavu bez bola. Besno zabacim glavu u jastuk i pogledom počnem da šaram po bolničkoj sobi.
Zazvoni mi telefon, te ga nekako rukom dohvatim uprkos bolu.
L: Našao si adresu?
Osmehnem se i počnem nervozno da tapkam prstima druge ruke.
L: Dobro, prvi deo si završio, odradi i drugi deo.
Prekinem vezu, te kroz mali prozor ugledam nju kako prilazi ulazu sobe.
Pojavi se na vratima a meni se blago ozari lice.
L: Otkud... Vi?
Namerno je isprovociram pogledom a i tim persiranjem, ali ona samo umorno sedne na stolicu te zabaci glavu unazad zatvarajući oči.
K: Kako je tebi?
Upita me ne gledajući me.
L: Bolje, već sutra ću moći da izađem.
Skrenem pogled iako me ona nije gledala, te udahnem pa nastavim razgovor.
L: Imala si težak dan?
Najzad podigne glavu ali me pogleda ironično.
K: Jel ti ja ličim na nekog ko će da ti se požali?
Upita me podignutih obrva.
L: Pa kad si već ovde da nam prođe vreme brže. Nemoj biti mrgud.
Osmehnem joj se i namerno joj namignem na šta ona skupi obrve i glasno izdahnu.

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon