Igra čežnje - 90. deo

80 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●90.deo●

Martin P.O.V.

Stoji osvežena preda mnom. Kao da se ništa nije dogodilo.
M: Otkud ti? I ko je ovo?
Namršteno izgovorim gledajući u lika sa njene leve strane. Imao je veliku posekotinu ispod desnog oka.
Xx: Ja sam onaj koji je zaradio ovu posekotinu od Aleks kada sam te napao!
A: Zaveži Blek!
Iznenađeno podignem obrve kada mu podvikne. Nisam je video ranije ovakvu. Pomalo... dominantnu.
Trgnem se, te prekrstim ruke.
M: Kako ste vi saznali.
B: Imamo mi svoje načine.
Nakezi mi se što meni izazove neki čudan osećaj i to da mi se koža naježi.
L: I šta sad? Ja baš i nemam strpljenja.
A: Vraćamo se nazad u hotel, tamo će Blek da odradi svoje.
Njih dvoje uđoše u neki auto, pretpostavljam Blekov, a Leo i ja se pogledamo te slegnemo ramenima i uđemo za njima.
Na ulazu u hotel je već bila gužva, ljudi su saznali šta se dogodilo i uznemirili su se.
B: Narode, molim za malo mesta! Ovde ni mrav ne može da prođe a kamoli čovek!
Uzvišeno, ali i iznervirano je vikao kroz masu ljudi, te se neki čovek iz gomile ubacio u priču.
Xx: Kako da se pomerim?! Ni ne vidim gde idem!
B: Hoćeš da te obesim gore pa da imaš lep pregled?
Odsečno mu je odbrusio, a ja sam suzdržao smeh. Sviđa mi se ovaj lik, podseća malo i na Kejt i njenu drskost.
Popeli smo se na sprat i ušli u moju sobu. Blek je odmah iz svoje torbe izvadio svu moguću tehnologiju i seo za sto, a Aleks je sela na malo slobodno mesto na stolu, odmah pored njega.
L: Aleks, sedi na krevet ako ti je lakše.
B: No no, trebaš mi partneruu!
Malo mi je nadmen ovaj lik, tako bih ga sad tresnuo. Šta njemu treba Aleks?! I kakvo je to pevušenje usred ovako ozbiljne situacije? Ne znam ni kako se održala ta njihova firma ako imaju ovakve debile za zaposlene.
L: Druže, opusti šake malo..
Leo mi je došapnuo, te ja skrenem pogled na svoje šake. Nesvesno sam stegao pesnice razmišljajući o ovom tipu.
Zavirim malo u njegovu torbu želeći da ga malo proučim, ali u njoj nije bilo ništa.
M: Pa ti ovde nemaš stvari..
B: Nisam ja došao na odmor, nego da radim.
Uff, ti si mi kao vredan! Tačno bih ga posred čela udario da trenutno nemamo problema sa Kejt.
B: Jebem ti!
M: Da pogodim, zajebao si?
Ironično se nasmejem misleći da je pametnjaković sve zabrljao, ali on se samo okrenuo ka meni i popreko me pogledao.
B: Prvo, ja nikad ne zajebem stvar. Drugo, idite ti i Aleks do kontrolne sobe i uključite kamere. Nemam pristup odavde.
Aleks je bez ijedne reči ustala i krenula ka vratima. Mislio sam da je ispalim, ali nešto me kopka i hoću da saznam.
Požurim i ja za njom i sustignem je, te besno izdahnem.
A: Nisi morao da kreneš, mogla sam sama.
M: Možda bi mi tvoj partner skinuo sa plate ako ga ne poslušam.
Naglasim posebno ovo partner, na šta začujem njen mali smeh.
A: Šta imaš protiv Bleka?
M: Pa za početak, hteo je lik da me napadne jer sam zaboga ubio njegovog šefa! Plus, kakvo je ono pevušenje:"No no, trebaš mi partneruu!"?
A: Jao pa ti si ljubomoran!
Sa nekom ironijom u glasu je to izgovorila ne gledajući u mene.
M: Zabole me iskreno za njega, ali je lik nadmen i to previše! Trpim ga samo zbog Kejt.
A: Blek je gej.
M: A?!
A: Gej je! To znači da...
M: Znam šta to znači! Samo nisam..
A: Nisi očekivao, znam. Tek posle godinu dana našeg partnerstva sam i ja saznala. Nije on tipičan gej, ne vidi se odmah to.
M: Da...
I kad malo bolje razmislim, stvarno je tako. Muški grubi hod, oblačenje muško, pa čak i glas muški, osim na momente.. U jebote, laknulo mi! Bar se neće motati oko Aleks. Ček... Šta ja to pričam? Šta mene briga za nju?
A: Martine!
M: A?
A: Uključila sam kamere i zovem te da se vratimo gore. Šta si se zamislio?
Odmahnem glavom i dođem do nje, te nastavimo put sobe.
A: Uključeno je.
B: Dobri ste vi, mišići!
Uh, sad je stvarno gej! Namrštim se sklanjajući pogled gadeći se.
B: E sad da tatica nađe šta mu treba.

B: E sad da tatica nađe šta mu treba

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.
Igra čežnje [ZAVRŠENA]Место, где живут истории. Откройте их для себя