Igra čežnje - 96. deo

78 2 0
                                    

~ Igra čežnje ~

●96.deo●

Martin P.O.V.

L: Ako joj nešto uradi... lično ću ga zadaviti, jer to što je uspeo da je otme mi je dovoljna kazna. Ne mogu podneti da joj još nešto uradi...
Progutam knedlu u grlu suzdržavajući preznojavanje u sebi.
M: Nemoj i ti dodavati so na ranu, nadajmo se da će sve biti u redu. Šta sada kada nemamo njen auto? Imamo li onaj telefon sa kog je zvala?
B: Imamo, njega i pratim sad. Mnogo kasniš, prijatelju.
Prevrnem očima i skrenem pogled sa strane. On će mene da uči.
Odjednom je auto naglo zakočio, a kroz maglu se videla crvena svetlost.
M: Što si ovako zakočio sad?!
B: Zato što smo stigli. Da ne gori ovo njen auto..?
Pogledao sam kroz prednje staklo preko sedišta i video njen crni džip kako nestaje u plamenu.
A: Zato nismo imali signal.. provalio ju je.
Stomak mi se zgrčio na njenu izjavu, te izvadim svoj pištolj i napunim ga.
M: Blek, ti sa Leom istraži deo oko kuće, a Aleks i ja ćemo unutra.
U istom trenutku smo izašli iz auta i podelili se po planu.
Aleks je išla iza mene iako je negodovala. Ulazna vrata su bila otključana, tako da nam je to sve olakšavalo posao.
Prođem celu kuhinju i trpezariju dok je Aleks tražila po drugim prostorijama u prizemlju.
Xx: KURVO RASPALA! NJEGA SI ZVALA!
Začujem Rejev glas na spratu a zatim i udarac na vrata, te sam pođem na sprat držeći pištolj čvrsto usmeren ispred sebe.

Kejt P.O.V.

R: KURVO RASPALA! NJEGA SI ZVALA!
Tek sad se razljutio i u jednom potezu je razvalio vrata od kupatila.
Vrisnula sam i sela na pločice pored kade udaljavajući se od njega. Pogledala sam ga delimično i videla da za pojasom ima pištolj.
R: Zašto njega?! Šta to on ima?! Jel te bolje jebe?!
K: Da!
Ne znam ni sama zašto sam ovo rekla, mislila sam da će ga to uvrediti i da će odustati, ali ne. Još više se razbesneo, te me uhvatio za lakat i povukao na sred kupatila prisiljavajući me da ležim.
R: Bolje te jebe, a? Možda si zaboravila kako ja to radim!
Jednom rukom je držao moje kako se ne bih otimala, a drugom je otkopčavao svoje pantalone.
Čvrsto sam zatvorila oči kako ne bih gledala šta mi se dešava i počela da plačem.
Xx: Da nisi mrdnuo!
Začuo se dubok muški glas, a zatim i dva pucnja jedan koji se izdaleka čuo i drugi koji je Rej ispalio, te sam osetila kako me on više ne steže za ruke.
Pogledala sam sa strane i videla ga kako leži pored mene na pločicama i kako me gleda beživotnim očima.
Strah je sve više ulazio u moje telo i suze su mi neprestano išle dok sam se tresla sve dok nisam osetila nečiju toplu ruku na svom ramenu.
Okrenula sam se suzavim očima i zagledala se u ta dva plava oka u kojima sam videla ceo život...

Igra čežnje [ZAVRŠENA]Where stories live. Discover now